Ga naar inhoud

Ip camera beveiliging


suomy

Aanbevolen berichten

Beste

We zijn bij ons in de winkel bezig met ip camera beveiligingen op te hangen. Deze worden allemaal verbonden via een draadloze router van belkin die ingesteld staat als accesspoint die in de winkel hangt. Nu is het volgende mijn probleem, Ik kan alle camera's beheren en bedienen lokaal maar in de gebruikersaanwijzingen staat er wel dat ik ook via een extern netwerk verbinding kan maken met deze camera's via een vooropgestelde link via ddns. Deze werken dus niet.

Ik heb de poorten gecontroleerd en deze werken via de gewone 80 poort.

Ik heb in mij modem voor de zekerheid de ip adressen van de camera's geforward maar dit help alvast ook niet.

Als ik kijk bij mijn device info zie ik wel bij mijn ddns dat de verbinding succesvol werd gemaakt.

Zou dit kunnen liggen aan mijn provider, ik zit namelijk bij telenet en weet dat ze sommige dingen ook wel eens durven blokkeren.

De camera's die ik bezit zijn van watchbot ( The WatchBot on-the-go monitoring camera Support Website. Tutorial videos, walk-throughs, downloads and supporting information. )

Met vriendelijke groeten

Diego Slegtinck

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.