Ga naar inhoud

HP Printer inkjet 2230 cartridge


marcjan

Aanbevolen berichten

In juli ll. kocht ik vier nieuwe cartridges voor mijn kleurenprinter HP inkjet 2230. Eén van deze cartridges had als vervaldatum 10/09/2008.Via het kleine beeldscherm van de printer wordt hiervan melding gemaakt.

Printen blijkt niet meer mogelijk, ook niet in zwart-wit, na de printinstellingen te hebben aangepast. Aangezien er zeer weinig werd geprint is het onmogelijk dat deze "vervallen" volledig leeg zou zijn.

Hoe kan ik hieraan verhelpen zonder opnieuw een zeer duur inktpatroon te moeten aankopen ?

Kan er via de pc ingegrepen worden of een aanpassing gebeuren ?

Graag een antwoord.

Met dank!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb verschillende mensen tegengekomen met hetzelfde probleem, en echt een oplossing is er niet...

Dit kan je eens proberen;

Remove all of the ink cartridges.

Cold reset the printer by following the steps below:

Turn off the printer.

Hold down the Resume button.

Turn on the printer.

Release the Resume button.

When the printer initializes and requests that cartridges and printheads be loaded, press the Resume button. The carriage will move out and the printheads can be installed

Als het niet werkt dan zit er inderdaad niets anders op dan je cardridges allemaal vervangen door nieuwe. Ik weet niet of dit de eerste zijn die er nu in zitten, maar als dat het geval zou zijn; houd er dan rekening mee dat de 10-patronen die in de winkel beschikbaar zijn 69ml inkt bevatten, daar waar een "normale" zwarte patroon voor thuis-printers maar 19ml bevat (en de eerste die meegeleverd wordt door hp heeft normaal maar 1/3 van de inkt zitten van een echte patroon)...

Als je zo weinig blijft printen ben je gewoon beter om je printer weg te doen & een andere te kopen, HP business printers zijn toestellen die bedoeld zijn om redelijke oplages te printen, niet om af en toe een blaadje mee te printen. Als je je 4 patronen moet vervangen ga je rond de 120€ verder zitten, en voor 60€ heb je een thuisprinter die even goede resultaten neer zet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.