Ga naar inhoud

Power Point


Beolei

Aanbevolen berichten

Hoi,

Volgende probleem (om grijze haren te krijgen of helemaal geen meer):

PowerPoint heeft een blokje in Weergeven: <Volgende dia, Vorige dia, enz.>. Dit blokje verschijnt tijdens een presentatie te pas en te onpas, wat heel vervelend is. Nog vervelender is dat de getoonde dia soms plots verspringt terwijl nochtans is aangeduid <bij klikken>. Ambetant als er niemand 'geklikt' heeft. Zijt ge midden in uwen (heel interesante) uitleg en wilt ge nog iets aangeven op de dia maar intussen is die weg. Super plezant. (Of, nog plezanter, zit ge al aan een dia waar een oplossing op staat ...).

Het gaat om een laptop ASUS, Windows 7, PowerPoint pppx (ik vermoed dat dit 2003 is).

Een ander idioot probleem is dat ik op de PC dezelfde presentatie afspeel, inclusief alle bestanden en mappen, voor alle zekerheid de muziek nog eens "invoeg" vanuit die map(pen) en toch geen muziek hoor (behalve een oordovende stilte).

Snik.

André

:dong: (vind ik nu eens een passende icoontje, c.q. smiley)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.