Ga naar inhoud

Verhuis van website (wordpress)


freesoul

Aanbevolen berichten

ik ben sinds enkele maanden bezig met een website en deze word wat te groot .

via via ben ik dan verhuist naar een andere server maar ik had graat gewoon de website verhuisd maar dat blijkt geen simpel kluske te worden

zelf kan ik niet heel veel van databasen en zo'n toestanden meestal werk ik oer traag en let ik goed op.

maar bij het verhuizen van mijn databes loopt het fout

je moet die ergens op je nieuwe server importeren en dat wil precies niet lukken

verder weet ik echt geen raad verder

Link naar reactie
Delen op andere sites

ga naar je database, een exporteer ze daar, door export of iets daaroplijkend te klikken, en sla ze op. ga naar je bestand die je bestanden metv de databse vebinden, en vul alle logingegevens in aar. ga naar je nieuwe dtabase, en importeer die file, zonder iets aan de kruisjes te ervanderen. upload ook alles naar je server. veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

tot daar was ik mee

maar als ik die wil importeren krijg ik deze melding

"dot.gif

Er zijn geen gegevens ontvangen om te importeren. Dit kan gebeuren wanneer er geen bestand werd verzonden, of wanneer deze werd afgekeurd op basis van de maximale bestandsgrootte zoals opgegeven in de PHP-configuratie. Zie

FAQ 1.16

."

het bestand is een kleine 2 mb groot

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.