Ga naar inhoud

Weer nieuwe aanschaf laptop !!


kalalumba

Aanbevolen berichten

Ze doen mijn flink zweten daar bij Dell, het schiet daar maar niet op. :s

Ik had een laptop besteld en laten beoordelen door jullie maar deze laptop wordt weer uitgesteld met een maand. Hij zou pas leverbaar zijn vanaf 7 Nov. Schandalig :motz: Zolang ga ik niet wachten. Die Studio 15 is al in bestelling sinds 26 Aug, en wordt telkens uitgesteld. Eerst zouden ze leveren op 27 Sep, en dan op 2 Okt en nu ineens grote 4 weken verder op 7 Nov.

Het was de deze.

Intel® Core™2 Duo Processor T8300 (2,40 GHz, 800 MHz FSB, 3 MB L2-cache)

BESTURINGSSYSTEEM Legitieme Windows Vista® Home Premium SP1 - Nederlands

ONDERSTEUNINGS - SERVICES 4 jaar In Home-garantiesupport, incl. 's avonds en op zaterdag

WEBCAM Geïntegreerde 2,0 megapixel webcamera - CCFL bewerken

KLEUREN, DESSINS EN BESCHILDERINGEN Sea Sky

LCD-SCHERM 15,4-inch WXGA-breedbeeldscherm (1.280 x 800) met TrueLife™

GEHEUGEN 4.096 MB 667 MHz Dual Channel DDR2 SDRAM [2 x 2.048]

HARDE SCHIJF 320 GB (5.400 rpm) SATA harde schijf

GRAFISCHE KAART 256 MB ATI Mobility RADEON HD 3450

OPTISCH(E) STATION(S) Vast intern 8x dvd+/-rw-station met laadsleuf, inclusief software

HOOFDBATTERIJ 6-cel lithium-ion hoofdbatterij (56 Wh)

BIOMETRISCHE IDENTIFICATIE No Biometric Fingerprint Reader

Accessoires

BLUETOOTH Dell Wireless 370 Bluetooth-module

DRAADLOZE CONNECTIVITEIT Dell Wireless 1510 halve minikaart (802.11n)

MICROSOFT-SOFTWARE Microsoft® Works 9.0 - Dutch

Mijn part houden ze hem maar, en overweeg ik een ander toestel te kopen . En onderhandel nu Maandag met Dell voor een ander alternatief ofwel een anulering van het bestelde studio 15 en eventueel een aan te schaffen met hogere eisen met meerprijs natuurlijk en nog beter. ;)

Ik heb 2 toestellen in uitzicht, maar het is gewoonweg een moelijke keuze.

Wat raden jullie mijn aan. Ik zit hier te twijfellen, ze kosten beiden even veel.

HP dv - 1030EB 17 Laptop.txt

post-2413-1417703810,4298_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Dell is qua specs inderdaad beter.

Ik zou sowieso bij Dell klagen dat het niet kan dat je een prijsbepaling 2 maanden geleden doet, en dat er dan uitstel van levering komt. De eerste maand kan je inderdaad nog niets op zeggen, dat wist je bij bestelling, maar die maand nu kan er inderdaad niet meer mee door.

Wat ik zou doen: Geef ze de keuze tussen;

- Directe levering gelijk eerst beloofd van een minstens evenwaardige Dell (op alle vlak, zowel HD, cpu als RAM) tegen de overeengekomen prijs. Dat dit toestel eventueel duurder is of niet maakt, zij blijven in gebreke dus is het logisch dat zij voor de eventuele kosten opdraaien

- 1 maand later leveren (als je dat nog kan qua je laptop nodig hebben), maar dan moet er iets met de prijs gebeuren. Standaard zakelijke afschrijving op een notebook is 3 jaar, dus jaarlijks 33% van de prijs af. Dit komt overeen met ongeveer een kleine 5% per maand die van je toestel af gaat, dus 50€ korting op dat toestel lijkt me maar meer dan logisch.

Geef ze gewoon de keuze hiertussen, en geef aan dat je anders die HP koopt. Wat ze ook zeggen ivm een ondertekent contract; ZIJ hebben contractbreuk gepleegd door niet op de overeengekomen leverdatum te leveren, niet jij. Dat jij daarop annuleert is gewoon een gevolg van hun laattijdige levering. Als dat je geen maand meer kan wachten geef je ze gewoon de eerste mogelijkheid; een ander toestel dat minstens evenwaardig is (dit kan een XPS met geheugen & HDupgrade zijn, kost wel 2200€ -10% of anders een Vostro 1710 met upgrades, komt op 1480€ uit). Laat je niet afschepen met een inspiron, die toestellen hebben geen dedicated grafische kaart zitten & zijn dus minder dan wat jij zou kopen normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De Dell is qua specs inderdaad beter.

Ik zou sowieso bij Dell klagen dat het niet kan dat je een prijsbepaling 2 maanden geleden doet, en dat er dan uitstel van levering komt. De eerste maand kan je inderdaad nog niets op zeggen, dat wist je bij bestelling, maar die maand nu kan er inderdaad niet meer mee door.

Wat ik zou doen: Geef ze de keuze tussen;

- Directe levering gelijk eerst beloofd van een minstens evenwaardige Dell (op alle vlak, zowel HD, cpu als RAM) tegen de overeengekomen prijs. Dat dit toestel eventueel duurder is of niet maakt, zij blijven in gebreke dus is het logisch dat zij voor de eventuele kosten opdraaien

- 1 maand later leveren (als je dat nog kan qua je laptop nodig hebben), maar dan moet er iets met de prijs gebeuren. Standaard zakelijke afschrijving op een notebook is 3 jaar, dus jaarlijks 33% van de prijs af. Dit komt overeen met ongeveer een kleine 5% per maand die van je toestel af gaat, dus 50€ korting op dat toestel lijkt me maar meer dan logisch.

Geef ze gewoon de keuze hiertussen, en geef aan dat je anders die HP koopt. Wat ze ook zeggen ivm een ondertekent contract; ZIJ hebben contractbreuk gepleegd door niet op de overeengekomen leverdatum te leveren, niet jij. Dat jij daarop annuleert is gewoon een gevolg van hun laattijdige levering. Als dat je geen maand meer kan wachten geef je ze gewoon de eerste mogelijkheid; een ander toestel dat minstens evenwaardig is (dit kan een XPS met geheugen & HDupgrade zijn, kost wel 2200€ -10% of anders een Vostro 1710 met upgrades, komt op 1480€ uit). Laat je niet afschepen met een inspiron, die toestellen hebben geen dedicated grafische kaart zitten & zijn dus minder dan wat jij zou kopen normaal.

Klagen zal ik zo en zo al zeker doen, daar laat ik het niet bij.

Nu ik toch iets te zeggen heb mag zo en zo een anulatie doen en een andere samenstelling doen. Dan wil ik die 17 Studio nemen onwille het nummerieke gedeelte. wel handiger. betaal dan wel meer, maar eis wel een korting, dan ben ik nog zeer rieel geweest tevens vriendelijk geweest. Niet akkoort dan dreig ik om de HP te kopen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou ze bellen & ze voor de keuze stellen. Ofwel aankoop annuleren & ook niet meer overwegen om de laptops voor je schoolgaande kinderen bij hen te kopen, ofwel krijg je tegen eind deze week nog een minstens even goed toestel (op alle vlak) thuisgeleverd zonder enige meerprijs, en met de 3 jaar service die je op je originele had.

Als ze daar niet in mee gaan dan koop je inderdaad gewoon die HP. Ik vind het wel héél bizar, ik heb nog nooit een dergelijke toestand met Dell gehad :s

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.