Ga naar inhoud

ESet Smart Security 7


Aanbevolen berichten

Hallo

Ik krijg deze moren een venster te zien van antivirus Eset Smart Security,

heb twee mogelijkheden om te klikken,ik had op 'Verlaten' geklikt,maar daarna

bleven mijn verzonden emails in postvak uit zitten bij Window Live Mail en kreeg fout 421.

Heb de pc opnieuw opgestart,in een venster op bureablad moest ik klikken op Run Dll

de verzonden emails gingen terug weg,maar sta hier nu terug met dit venster,Waarschuwing

en durf niet te klikken op Opschonen of Verlaten,misschien kan ik dan terug geen emails verzenden

en krijg ik terug dat fout bericht,intussen staat het icoon van antivirus steeds rond te draaien,

wie kan me helpen aub?

Groetjes

Reintje

post-15759-1417705645,8414_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Reintje,

Je mag op 'Opschonen' drukken hoor. Het gaat om een bestand dat niet zo'n goede reputatie heeft. Bijgevolg kan je ook beter onderstaande instructies uitvoeren om deze volledig te verwijderen. :-)

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie).


  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

chromelook; 
firefoxlook; 
emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;
%appdata%\newnext.me;vs


  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Aangezien er geen reactie meer komt op dit topic, trek ik de conclusie dat het opgelost is en sluit ik het. Dit wordt verplaatst naar de opgeloste Hijackthis-sectie. Mocht je het topic terug heropend willen hebben, kan je mij of één van de andere moderators een PB sturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.