Ga naar inhoud

second function toetsen


Daow

Aanbevolen berichten

De pc is een Medion dual core van 1,6 Giga maar waarschijnlijk doet dat er weinig toe. Ik dacht idd ook aan drivers maar vindt de juiste niet ondanks ik ze normaal gezien in back-up moet hebben in een aparte schijf.

Ik heb volgende mappen gevonden ; Recover/driver/WinXp/Multimedia-board&touchpad/ en dan 2 submappen WinNT5 en WinWDF. Die hebben elk op hun beurt 2 submappen X64 en X86. Hierin staan wel redelijk wat bestanden maar ik weet niet of it de juiste zijn of welke map ik moet kiezen.

Ik heb via apparaatbeheer/toetsenborden/eigenschappen/stuurprogramma bijwerken/ bladeren/ dan de map X64 van WinNT5 gekozen en een installatie geprobeerd maar Windows meld dat er geen betere stuurprogramma's moeten geinstalleerd worden. Enig idee of dit al in de juiste richting zit?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gezocht bij Medion maar geen geschikte drivers gevonden ; om nog eens het juiste type mee te geven, dit betreft een model MD 96630. Zoals eerder vermeld moet ik normaal een backup hebben van al mijn drivers op een "recovery" schijf. Daarop staat een map met drivers; ik wil ze hier wel eens opsommen :

- Chipset

- AHCI

- VGA

- Audio

- Cardreader

- Esata

- Lan

- Modem

- Multiboard & Touchpad

- WLAN

- Fingerprint F

- TV Tuner

- Webcam

- Remote reciever

- Launch manager

Logisch gezien zou de driver denk ik te vinden moeten zijn onder Multiboard ; ik heb daar dus 2 submappen in WinNT5 & WinWDF maar volgen mij slaat dit enkel op het touchpad en een pointing device (muis dus); Ik vind er echter niets in terug dat mogelijks op een bestand voor het toetsenbord slaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Je kan het best eens naar Medion bellen. Dat gaat iets sneller

Hou het modelnummer bij de hand. Hoe je dat vind staat hier: Identificatienummer

  • MEDION Multimedia Helpdesk
    (personal computers, software, printers, scanners, accessoires, camera's)
    Telefoon: 02-200 61 98 (lokaal tarief)
    Premium hotline: 0900 - 51111 (0,45 € / Min.)
    Fax: 02-200 61 99 (lokaal tarief)
    Maandag - Vrijdag
    van 09:00 uur tot 19:00 uur

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.