Ga naar inhoud

vista instaleren


Gast capronicus

Aanbevolen berichten

Gast capronicus

goed nu weetk niet zeker of dit bij hardware moet of niet maar voorheen staken hier 2 cd drives in, gezien het fiet dat vista op een dvd staat hebk voor e gemakkelijkheid hier maar een dvd-lezer ingestoken en een oude cd drive eruit gehaald. Probleem is dat de pc deze dvd drive als IDE3 aanziet en niet wil booten vanuit IDE3 of IDE4 devices (gwn nummering) maar nu vraagk mij af hoe ik dan wel kan booten met mijn dvd :3 heb al eel mogelijkheden geprobeert dus enige hulp is welkom :'(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast capronicus

de hdd stond eerst op master, later op "cable select" alhoewel dat geen verschil maakte. Wat betreft de dvd drive, heeft deze geen pinnetjes :3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke DVD-drive is het juist? Normaal hebben alle IDE drives de mogelijkheid om een master of een slave in te stellen (sterker nog, als je dat niet kan, dan kan je ze niet op alle moederborden degelijk aangesloten krijgen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.