Ga naar inhoud

[OPGELOST] Beeldscherm


karla.otten

Aanbevolen berichten

  • Reacties 24
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

in het menutje Automatische configuratie moet iets staan waarbij je het kanaal kan kiezen (AVG of DVI).. die moet je op de juiste zetten.

die plaatjes die ik liet zien.. daar moet je even kijken welk stekkertje jij gebruikt.

Dan hoeft hij niet meer te controleren of er op één van de 2 kanalen een connectie op zit.

anders even resetten. eens kijken of dat dat helpt. (gewoon op dat knopje reset drukken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb ik nu allemaal gedaan, staat op AVG. Morgen kan ik pas controleren of alles goed is, waarom: omdat mijn beeldscherm het de hele dag goed doet, ook als ik hem opnieuw uit-of aanzet. Heb dan de hele dag meteen beeld. Raar maar waar. Daarom snap ik ook niet dat het probleem met mijn scherm zich voordoet als ik hem uren heb uitgezet samen met de pc. Dan duurt het te lang (nu al ruim een half uur) voordat heb beeld verschijnt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat is echt heel erg vreemd... maar laten we hopen dat het nu is opgelost... als het niet is opgelost zou ik toch eerst even een losse monitor eraan hangen.. is het dan nog zo.. dan kun je garanderen dat het aan je videokaart ligt. of ergens in je pc in ieder geval.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je het al eens met een ander beeldscherm geprobeerd?

Ander moet je eens een screenshot maken van je hardware apparaatbeheer

Hier kun je inkomen door het volgende te doen:

Druk het windows-teken op je toetsenbord samen met de pause/break toets in.

(windows-teken is het vlaggetje naast de ctrl toets en de alt toets).

Ga nu naar het tabblad hardware, en druk op de knop apparaat beheer.

Maak nu een screenshot d.m.v. de ctrl toets ingedrukt te houden en druk dan op de knop (op je toetsenbord) "Prnt Scrn".

Open het programma Paint. (dit staat onder: Start --> Alle programma's --> bureauaccesoires)

klik nu bovenin op Bewerken en dan op Plakken... sla dit op als een .jpg file en upload het naar de server (dit kan gewoon hier op PcH) door de grote inputbox. (dit kan als je via snel reageren iets wilt plaatsen op "Meer opties" te drukken. nu kun je een afbeelding uploaden naar de server, door ergens op de balk het knopje upload een afbeelding te kiezen).

Mocht je problemen hebben met het uploaden wil ik er wel even een snelle handleiding met plaatjes voor maken, maar ik denk dat het niet zo een probleem moet zijn hoop ik.

Even voor de duidelijkheid:

Staan er in het lijstje van apparaat beheer GEEN onbekende apparaten of apparaten met een geel vraagteken. dan zou het niet moeten komen omdat je geen drivers hebt geinstalleerd.

Maar laat even een afbeelding achter... dan kunnen we even constateren waar het probleem ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.