Ga naar inhoud

Internet verbinding valt spontaan uit en dan weer niet


groicas

Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, sinds een maand hebben wij last dat ons internet gewoon spontaan uitvalt en na soms enkele uren het gewoon weer doet.

Int kort uitleggen : wij hebben telenet. De modem van telenet bevind zich in de kelder. dan staat er nog een router van sitecom tussen voor de signaalsterkte te verbeteren omdat we via de telenet modem niet in heel het huis voldoende signaal hadden. Dit werkt nu al 3 jaar goed tot dit probleem zich begon voor te doen. zowel de draadloze toestellen (ipad laptop) als de vaste pc werken hierop en allemaal via het draadloze netwerk. We zijn altijd verbonden met de sitecom router omdat hier de beste signaalsterkte opstaat. Nu kan ik wel nog vebinding maken via telenet maar de sitecom niet. Het gekke is dat de sitecom nog altijd met volledige sterkte uitzend en ik hiermee kan verbinden echter heb ik dan geen internet toegang.

Bij probleem oplossing krijg ik dan ook: draadloze netwerkverbinding heeft geen geldige ip-configuratie.

Ik hoop dat dit wat duidelijk is :-) alvast bedankt allemaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.