Ga naar inhoud

WAVE-muziek bestanden


lolleflikker

Aanbevolen berichten

Waar kan ik .wav muziekbestanden downloaden? Ik heb dit geprobeerd met Bearshare, Limewire, Frostwire, Shereza, µTorrent, enz. En weet iemand ook een programma waarmee ik allerlei soorten muziekbestanden zoals mp3, wave, enz. kan afspelen en beter en sneller werk dan WMP? En zou het misschien ook een ATRACK bestand kunnen afspelen? Want mijn MP3 Speler van Sony speelt alleen maar ATRACK Files en dan moet ik telkens met SonicStage mijn muziek overzetten naar ATRACK. De geluidskwaliteit verminderd hierdoor toch wel redelijk. Weet iemand hoe ik kan maken dat hij dit niet doet? De kb's verhogen? Ik kan het wel op het hoogste zetten. Maar zal ie dan nog wissen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

op Media Convert - free and on line - convert and split sound, ringtones, images, docs - MP3 WMV 3GP AMR FLV SWF AMV MOV WMA AVI MPG MP4 DivX MPEG4 iPOD PSP OGG WMA AAC MP4 MPC MMF QCP KAR MIDI REALAUDIO FLAC JPG PSD DOC PDF RTF TXT ODG ODP ODS ODT SXW kan je dat ook doen. De geluidskwaliteit verminderd altijd wel. Je kan ook Audacity gebruiken. Hiermee neem je het geluid op. Het is wel even zoeken voor je de juiste instellingen hebt gevonden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.