Ga naar inhoud

[OPGELOST] messenger


grijzegeus

Aanbevolen berichten

hello een vraag betrffende messenger (de landen zijn fictief) ik vertrek naar mexico en wil chatten met het thuisfront belgië. via een cybercafe of iets dergelijks (ik heb geen pc mee) . ik weet dat windows live messenger en windows web messenger bestaan welk van de 2 moet ik gebruiken (als ze op de pc staan uiteraard) en moeten er thuis reeds instellingen voorzien

dank bij voorbaat

grijzegeus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals Filkill zegt moet je niks speciaal instellen.

Alleen als je naar een internet café gaat,waar Windows Live Messenger niet geinstalleerd is moet je de browser openen en naar web messenger gaan.

Windows Live staat dus op de pc, en heeft wat extra funties, handiger in gebruik , maar het moet wel geinstalleerd zijn en dat is niet altijd het geval.

Windows Web messenger staat online, je moet dus niks downloaden, alleen maar zorgen dat POP-ups niet geblokkeerd worden. Gewoon je naam en wachtwoord geven en je kan inloggen.

Wel met beperkte functionaliteit maar chatten gaat, webcam gaat niet denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.