Ga naar inhoud

Online.nl Logo


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Hee ja is goed:P

als jij dat kan doen doe dan bijvoorbeeld WORLDOFGANGSTER.NL

Maar hoe doe jij dat dan??

Groetjes Robinho :D

alvast bedankt

Ja, bedoel je het logo van Online? Bedoel je die weerspiegeling eronder? Dat kan ik wel even voor je fixen, maar dan moet ik wel tekst, lettertype, groote, enz. hebben.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel erg sorry dat ik dit moet meedelen. Maar, ik begin zo mijn twijfels te krijgen van deze site! Ik denk dat ik deze site maar eens verlaat ...

Of ik nu die afbeelding kan maken is ja. Of ik het wil zal ik nog zien hoe vriendelijk PCH voor me doet. En hoe je het doet? Wel, dat is zeer moeilijk uit te leggen. Je vindt er wel wat tut's voor op het internet. Maar, dan moet je wel eerst een beeldbewerkingsprogramma hebben zoals Photoshop, en dat is betalend.

Je kan ook zelf een afbeelding maken met tekst en dan hier: http://www.reflectionmaker.com/ je image reflection toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de gecrakte versie van Photoshop dus zal wel lukken denk ik :P

thanks

Heel erg sorry dat ik dit moet meedelen. Maar, ik begin zo mijn twijfels te krijgen van deze site! Ik denk dat ik deze site maar eens verlaat ...

Of ik nu die afbeelding kan maken is ja. Of ik het wil zal ik nog zien hoe vriendelijk PCH voor me doet. En hoe je het doet? Wel, dat is zeer moeilijk uit te leggen. Je vindt er wel wat tut's voor op het internet. Maar, dan moet je wel eerst een beeldbewerkingsprogramma hebben zoals Photoshop, en dat is betalend.

Je kan ook zelf een afbeelding maken met tekst en dan hier: http://www.reflectionmaker.com/ je image reflection toevoegen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

lolleflikker is wegens bepaalde redenen gebanned van de website.

helaas ben ik zelf niet goed met programma's al fotoshop, dus kan u helaas niet helpen.

ook wil ik u er eventjes op attenderen dat spreken over illegale activiteiten en delen van illegale content niet getolereerd word op deze website.

wat u gebruik moet u uiteraard zelf weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.