Ga naar inhoud

[OPGELOST] externe harddisk


Gast amverbeem

Aanbevolen berichten

Wie geeft mij advies!

Ik wil een 1TB externe harddisk kopen die een aan/uit knop heeft, geruisloos is en ca. €100,-- kost. Is dit een redelijke prijs-kwaliteitseis en zo ja, waar kan ik die harddisk kopen?

Alvast bedankt voor het advies.

Adri.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je discussie even verplaats naar "Aan -en verkoop advies" daar staat die op zijn plek.

Er is nog wel tijdelijke link van twee dagen achtergelaten...

Bij Alternate zou ik niet gaan, is verschrikkelijke slechte service.

Ik heb daar wel wat dingen meegemaakt(7 keer in herstelling geweest voor hetzelfde, is nu eiidenlijk opgelost)

Maar bij Pixmania zijn er wel mooie aanbiedingen soms, gaan idee van hun service..

Dit is een goede externe hardeschijf, een Maxtor 1TB, ik heb hem niet maar vrienden van mij wel ;)

Ik weet niet of die echt stil is, dan zou ik nog is even op internet moeten zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je discussie even verplaats naar "Aan -en verkoop advies" daar staat die op zijn plek.

Er is nog wel tijdelijke link van twee dagen achtergelaten...

Bij Alternate zou ik niet gaan, is verschrikkelijke slechte service.

Ik heb daar wel wat dingen meegemaakt(7 keer in herstelling geweest voor hetzelfde, is nu eiidenlijk opgelost)

Maar bij Pixmania zijn er wel mooie aanbiedingen soms, gaan idee van hun service..

Dit is een goede externe hardeschijf, een Maxtor 1TB, ik heb hem niet maar vrienden van mij wel ;)

Ik weet niet of die echt stil is, dan zou ik nog is even op internet moeten zoeken.

Bedankt Aäron, Met verder zoeken op aanbod, werd mij door een ICT bedrijf in mijn omgeving jouw oordeel over Maxtor meer dan bevestigd.

Mijn eerste kennismaking met PC help forum (via Dikken en jij) leert mij hoe goed dit forum werkt. Groet, Adri.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok:)

Een hardeschijf van 1TB voor 100 euro vind je niet zo veel meer, daarom die Matrox, is de goedkoopste HD maar toch een hele goede....

Er is nog een HD bij Pixmania voor 108 euro, een Treksot Datastation, maar ik heb geen idee of die stil/van goede kwaliteit is, ik zou voor de Matrox gaan(BTW ik ben even bij die vriend langstgeweest en de HD is vrij stil)

Link naar reactie
Delen op andere sites

qua externe HD's maakt het op zich niet zoveel uit welke je koopt, als je maar een koopt met een aluminium behuizing zodat ze de warmt beter kan afvoeren naar de omgeving toe.

Plastic isoleert veel beter waardoor je harde schijf veel warmer loopt dan als je een aluminium behuizing hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aäron en Masters, Wat een snelle reacties en samen zo compleet en goed; Chapeau! Voor mij wordt het een Matrox en ik vind hem vast wel in een aluminium behuizing. Als ik nog eens met iets op pc gebied zit, ga ik snel naar pc-help forum. Groet, Adri.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.