Ga naar inhoud

FLV bestanden overzetten naar iPot Ano 4 gen


kalalumba

Aanbevolen berichten

Als je geen zin hebt om een programma te download kan je het via DEZE site doen.

Dit is goed als je niet veel converteerd, en het is vrij traag.

Want je moet eerst het bestand uploaden, en daarna het geconverteerde bestand downloaden.

Kost dus wat tijd, en als je in Belgie woont en een downloadlimiet hebt vliegt die er ook door.

In jou geval zou ik Prism downloaden, dit vind ik persoonlijk een zalig programma.

Is mooi gratis programma dat FLV naar MP4 converteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je geen zin hebt om een programma te download kan je het via DEZE site doen.

Dit is goed als je niet veel converteerd, en het is vrij traag.

Want je moet eerst het bestand uploaden, en daarna het geconverteerde bestand downloaden.

Kost dus wat tijd, en als je in Belgie woont en een downloadlimiet hebt vliegt die er ook door.

In jou geval zou ik Prism downloaden, dit vind ik persoonlijk een zalig programma.

Is mooi gratis programma dat FLV naar MP4 converteerd.

Zodus als ik jou goed begrijp, download ik eerst Prism en daarna het FLV omzetten naar MP4. Als dit gebakken is kan ik de MP4 naar mijn iPot over brengen. Dan zou handig zijn. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

We zullen dit morgen eens proberen, en laat iets weten. ;)

Ik kon mijn nieuwsschierigheid niet in bedwang houden en het is gelukt, FLV omzetten naar MP4 is geen probleem met dat programma van Prism. Nu morgen overzetten of toch proberen althans naar mijn iPot.:)

Alvast bedankt voor deze goede medewerking.:):):)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo mijn MP4 bestanden staan er goed op die eerst FLV waren.

Hoe kan ik nu mijn MP4 bestanden indelen in verschillende cat zoals Rock en Pop op mijn Ipot Ano ( verschillende mappen ). En dan nog een klein vraagje, kan ik muziek nummers van MP3 gewoon naar mijn iPot Ano overzetten, of moet dit anders gebeuren zoals bij MP4.

Ik ben messchien een lastpot, maar ja zonder vragen ook geen antwoord. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.