Ga naar inhoud

[OPGELOST] BlueScreen


Sargon

Aanbevolen berichten

Geen idee waarom hij dit ineens blijft doen. Blauw scherm met wat tekst op, maar kan het niet lezen, gaat veel te snel. Heb eens bij de probleem rapporten gekeken en dit is er te zien. Alle ik heb de pc toch al een maand denk ik en het begint al :bawling:

Hij blijft dit dus doen. Nu 5 keer na elkaar tot ik dan maar naar veilige modus ben overgegaan.

Onverwacht afgesloten

Probleem met handtekening

Naam van probleemgebeurtenis: BlueScreen

Versie van besturingssysteem: 6.0.6001.2.1.0.768.3

Landinstelling-id: 2067

Bestanden die helpen bij het beschrijven van het probleem (sommige bestanden zijn mogelijk niet meer beschikbaar)

Mini111808-05.dmp

sysdata.xml

Version.txt

Tijdelijke kopie van deze bestanden weergeven

Waarschuwing: Het openen van een kopie van deze bestanden kan schadelijk zijn voor uw computer als een virus of een ander beveiligingsprobleem het probleem veroorzaakt.

Extra informatie over het probleem

BCCode: 7f

BCP1: 0000000000000008

BCP2: 0000000080050031

BCP3: 00000000000006F8

BCP4: FFFFFA6002C86702

OS Version: 6_0_6001

Service Pack: 1_0

Product: 768_1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gekeken wat de oorzaken zouden kunnen zijn, en ik om uit op

1) defect mobo

2) drivers van je videokaart of de videokaart zelf

3) overklokken (maar dat heb je wss niet gedaan)

Dit lijkt me te warm worden van een bepaald onderdeel, en na een maand zou dit zeker nog niet mogen. Je zou hem best terugbrengen naar forcom en ze er daar eens naar laten kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.