Ga naar inhoud

alle bestanden te weten komen van software/game


Gast wardvs

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

Ik heb een probleempje. Vroeger had ik namelijk een game geïnstaleed, maar de oreginele cd is stuk:bawling:. Natuurlijk had ik geen backup gemaakt...

Nu, ik heb al een oplosing, ik ga namelijk alle bestanden weer proberen samen te voegen in 1 setup bestand. Maar het probleem is dat ik niet alle bestanden weet die ik moet toevoegen aan dat Smart Install Maker ding, om het game later nog te laten werken.

Ik weet wel dat ik alle bestanden in program files moet toevoegen, maar zijn er bv. ook bestanden gepaatst ergens anders, zoals ik system files van windows, mijn docs,...?

Bestaat er soms een software die alle files kan opsporen op mijn pc van dat game?

Plz Help:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo iedereen,

Ik heb een probleempje. Vroeger had ik namelijk een game geïnstaleed, maar de oreginele cd is stuk:bawling:. Natuurlijk had ik geen backup gemaakt...

Nu, ik heb al een oplosing, ik ga namelijk alle bestanden weer proberen samen te voegen in 1 setup bestand. Maar het probleem is dat ik niet alle bestanden weet die ik moet toevoegen aan dat Smart Install Maker ding, om het game later nog te laten werken.

Ik weet wel dat ik alle bestanden in program files moet toevoegen, maar zijn er bv. ook bestanden gepaatst ergens anders, zoals ik system files van windows, mijn docs,...?

Bestaat er soms een software die alle files kan opsporen op mijn pc van dat game?

Plz Help:)

hallo ik denk niet echt dat er een software bestaat om je game file's te lokaliseren

maar je kan desnoots als een zot elke file in pragrama file's afzoeken naar iets dat met de game te maaken heeft

de beste oplosing zelf denk ik is dat je gewoon via google of zo het spel zelf gaat opzoeken en dan daaruit de files te weeten te komen kan

dan kan je ze eachteraf gaan opzoeken in je file's via verkener

hoopelijk haal je het maar ik denk dat de kans klein is dat je ales gaat trug vinden het is als een spelt in een hooiberg gaan zoeken

grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.