Ga naar inhoud

constand backup tot mij harde schijf vol is


Gast verstraeten Medard

Aanbevolen berichten

Gast verstraeten Medard

Dag

Mijn laptop is verschrikkelijk traag op een bepaald moment komt er de boodschap dat er onvoldoende schrijfruimte is o ik plaats wil vrij maken na lang zoeken ben ik er achter gekomen dat mij hardisk volledig word gevuld met back ups tot 90gb als ik deze dan weg doe is het voor een paar dagen ok maar krijg terug de boodschap disk vol.

Ik kan niet vinden waar ik dit kan afzetten of de instellingen wijzigen.

Medard

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik het goed begrijp gaat het over Windows Vista (te zien aan je tags) windows vista maakt bij mijn weten niet zelf backups in de vorm van backup centrum etc. Maar via herstelpunten na iedere handeling. Dit kan je tijdelijk uitzetten al is dit af te raden. Bij deze weze gewaarschuwd.

Hoe Herstelpunten (voorlopig) deactiveren?

  1. Klik Start ---> (Deze) Computer ----> van boven in de lijst systeem eigenschappen.
    Klik in het linkerdeelvenster op Systeembeveiliging. Typ het wachtwoord of een bevestiging als u wordt gevraagd om het Administrator-wachtwoord of een bevestiging.
  2. Schakel het selectievakje naast een schijf uit en klik vervolgens op OK als u Systeembeveiliging voor de desbetreffende vaste schijf wilt uitschakelen.

Je kan ook nog eens je schijfopruimen. Ga naar Start --> Computer--> des betreffende schijf ---> eigenschappen ---> Schijfopruiming ---> Tweede Tab (Meer Opties) ---> Systeem herstel en schaduw kopieen ---> Opruimen.

Dit bewaart telkens de laatste van deze reeks herstelpunten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.