Ga naar inhoud

Windows Mail verstuurt geen mails


Gast peetlover

Aanbevolen berichten

Normaal gebruik ik Microsoft outlook voor het versturen. Maar de versie die ik heb, voor 2003, onthoud geen wachtwoorden. ik wilde windows Mail gebruiken. Voor zover ik kan nagaan is alles goed ingesteld en kan ik ook mails versturen. alleen het ontvangen gaat niet. Er komt geen foutmelding en hij geeft keurig aan dat er geen nieuwe berichten zijn. Al eerdere discussie's die ik hier over gelezen heb hebben niet geholpen. Wie weet er nog wat?

Peetlover

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik ook windows live mail maar heb dit probleem nog niet gehad. Wel had ik in het begin problemen met het downloaden van alle mails. toen ik een e-mail net had toegevoegd. Soms laat live mail ook dit kadertje niet zien dat hij met 'ontvangen van post' bezig is. Misschien blokkeert je router dit ofzo? bij ons op school werkte Live mail vroeger niet, omdat dit werd geblokkeerd.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit kan vermoedelijk liggen aan de instellen of poort die niet correct is ingesteld.

Geef gerust even uw internetprovider op, dan kijken we voor u even de correcte instellingen na.

Microsoft Outlook onthoud heus wel wachtwoorden, het is een kwestie van alles goed instellen

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks, maar helaas.

Alles staat goed ingesteld voor zover ik kan nagaan. Zelfs staat alles hetzelfde als in Microsoft outlook en hier is geen enkel probleem.

Dat outlook, na het afluiten, je wachtwoord niet onthoud in outlook 2000 is vrij bekent als je naar oplossingen zoekt hiervoor. Vista ondersteunt dit niet. pas bij 2003 of hoger. Maar misschien heb je hier ook een oplossing voor.

Mvrg

Peetlover

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.