Ga naar inhoud

Profiel beschadigd


nielie

Aanbevolen berichten

Hallo,

Sinds vanmiddag wil ik me aanmelden op windows en krijg ik deze foutmelding:

'' Windows kan het lokaal opgeslagen profiel niet laden. Dit wordt mogelijk veroorzaakt door onvoldoende toegangsrechten of een beschadigd lokaal profiel. Neem contact op met de netwerkbeheerder wanneer het probleem blijft bestaan. ''

Nu, systeemherstel werkt niet, op verschillende site's vind ik geen duidelijk antwoord voor dit probleem.

Kan iemand mij helpen?

Graag wil ik al mijn oude bestanden terug :viking:

Mvg nielie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

"Windows kan het lokaal opgeslagen profiel niet laden: onvoldoende toegangsrechten of een beschadigd lokaal profiel. U bent aangemeld met een tijdelijk profiel. Instellingen die u wijzigt, worden niet opgeslagen." of wat u citeerde ^^

Dit probleem kan zich voordoen als de map die aan de account gekoppeld is, verwijderd is uit de map Documents and Settings.

Microsoft heeft bevestigd dat dit probleem kan optreden in Windows XP.

Ze stellen voor een nieuw gebruikersaccount te maken en hopen dat je je bestanden via Documents en Settings kan terug vinden. Een duidelijke oplossing is er volgens Microsoft niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.