Ga naar inhoud

internet everyware


dodgeboy

Aanbevolen berichten

hallo kan iemand helpen? als ik i net every ware instaleer zet het al de mappen van mobistar op het bureaublad( ipv in progfiles of zo )dan werkt het , maar als ik mappen verplaats naar progfiles en nieuwe snelkp maak dan wil het niet werken ,als ik alle mappen in 1 map steek en op bureaublad laat staan wil het ook niet werken?? er is 1 lege map louncher bij is dat mischien het probleem ? waarom start het dan wel van op bblad en niet van elders? grtjes:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat komt omdat je pc dan niet meer het bestand vindt op de locatie waar hij het zoekt (jij hebt het namelijk verzet).

het makkelijkste is gewoon alles op zijn plek zetten waar het nu staat als het goed werkt, dan rechtermuisklik erop - eigenschappen en bij verborgen een vinkje zetten & toepassen. Nu ga je die zaken niet meer zien staan (maar ze zijn er wel nog, dus ze functioneren nog)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.