Ga naar inhoud

[OPGELOST] scherm


michael1984

Aanbevolen berichten

heb hier een probleem met mijn scherm

heb mijn pc in maar gekocht toen bij de installatie geen enkel probleem

heb hem nu geformatteerd(lees terug windos overgezet) en nu lijkt het of de computer het scherm steeds herlaadt en als ik scroll zie ik zelfs een streep in het midden van mijn scherm :-s

als ik een venster opendoe en ik zet het op klein formaat en ik wil dat venster herslepen zie ik heel de beweging in slowmotion

kan iemand me hiermee helpen aub ? wat kan ik er aan doen buiten videokaart kopen want dat zal hetzelfde blijven aangezien de basisacties al niet echt meer proper lukken

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb hier een probleem met mijn scherm

heb mijn pc in maar gekocht toen bij de installatie geen enkel probleem

heb hem nu geformatteerd(lees terug windos overgezet) en nu lijkt het of de computer het scherm steeds herlaadt en als ik scroll zie ik zelfs een streep in het midden van mijn scherm :-s

als ik een venster opendoe en ik zet het op klein formaat en ik wil dat venster herslepen zie ik heel de beweging in slowmotion

kan iemand me hiermee helpen aub ? wat kan ik er aan doen buiten videokaart kopen want dat zal hetzelfde blijven aangezien de basisacties al niet echt meer proper lukken

alvast bedankt

Heb je de nieuwste drivers van je videokaart gedownload?

Dit kan rare problemen soms wel oplossen...

Wat voor grafische kaart heb je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit zijn codec's die je mankeert.

Download het k-lite codec pack eens op Free-Codecs.com : Download K-Lite Codec Pack 4.3.4 FULL, K-Lite Codec Pack 4.3.4 STANDARD, K-Lite Codec Pack 4.3.4 BASIC : K-Lite Codec Pack is a collection of codecs and related tools

(de 2de van van onder te beginnen, dus de 4.3.4 full) en installeer die dan, dan zou je probleem opgelost moeten zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.