Ga naar inhoud

contactpersonen in windows mail


Lore77

Aanbevolen berichten

Hallo

Wanneer ik in mijn mail een contactpersoon wil toevoegen ( op AAN klikken en daarna normaal een kadertje met je contactpersonen waaruit je kan kiezen) dan zie ik geen enkele contactpersoon.

Wanneer ik vroeger een emailadres intikte dan verscheen automatisch de mailadressen die ik vaak gebruikte ( je kent dat wel...vaak is de eerste letter voldoende ) maar nu dus ook niet meer.

Ik moet dus altijd het volledig adres typen want:

- ik kan geen enkele contactpersoon meer selecteren want ze verschijnen gewoonweg niet;

- bij het typen van enkele letters komt er ook niets meer tevoorschijn.

Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe of wat er aan de hand is.?

en vooral; wat moet ik doen?

alvast bedankt om dit te lezen en hopelijk kan jij me helpen

thx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Kan iemand mij zeggen wat ik verkeerd doe of wat er aan de hand is.?

Eigenlijk doe je niets verkeerds of is er niets aan de hand. Is niet enkel bij jou, blijkbaar heeft Microsoft hier niet aan gedacht om dit zo aan te passen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft u toevallig een overschakeling gemaakt vanaf een ander emailprogramma aangezien u verteld dat u geen contactpersonen in het lijstje ziet wanneer u kiest voor AAN ?

U kan dit ook nakijken door Windows mail te openen en in het menu Extra, Windows Contactpersonen... te kiezen. Hier ziet u een overzicht met uw contactpersonen

Vermoedelijk hebt u ofwel: geen enkele contactpersoon daar door voorbeeld verkeerd importeren van de contactpersonen uit uw vorig mailprogramma.

Wat swake verteld dat de naam zich niet aanvuld is correct, maar u kan het wel anders door gewoon de naam van de persoon de typen en dan op het icoontje 'Namen controleren, dan vult hij het emailadres aan.

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat swake verteld dat de naam zich niet aanvuld is correct, maar u kan het wel anders door gewoon de naam van de persoon de typen en dan op het icoontje 'Namen controleren, dan vult hij het emailadres aan.
Kan ook bewust aangepast zijn door Microsoft , zodat er geen vergissing kan gemaakt worden . Twee contactpersonen in adressenboek die beginnen met aa..... even wat te snel en hierdoor verkeerde contactpersoon geselecteerd word.

En nu moet ik Karel zijn hulp eens inroepen

maar u kan het wel anders door gewoon de naam van de persoon
Normaal zou dat moeten lukken? Bij mij lukt het ook zelfs op deze wijze niet. Ofwel Volledige naam invoeren, ofwel volledig e-mail adres invoeren, ofwel contactpersoon in adressenboek gaan selecteren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.