Ga naar inhoud

[OPGELOST] PB videokaart


michaelos1

Aanbevolen berichten

Allo,

Ik ben hier nieuw en heb een vraagje ik heb een packerd bell en ik heb een nvidia GeForce 7200 gekregen van een vriend om mijn GeForce 6150 LE te evrvangen maar hij past niet in mijn pc zijn aansluitingen:bawling: (ik heb zo allemaal geprobeert) zou iemand kunnen helpen

Vriendelijke groeten, Michaelos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb eens zo'n miskoop gedaan, ik had een pci e kaart gekocht en ik heb dan een nieuw moederbord gekocht zodat ik die kaart toch kon gebruiken (vorige videokaart was toch stuk) en een moederbord van asrock, kost helemaal niet veel en ik heb met mn vorige van asrock geen problemen ondervonden

Aan jou de keuze, nieuw moederbord (als de pc gebruikt wordt om te gamen) is moeilijker te vervangen ook, of een kaart kopen die wel past in een van je aansluitingen. Vermoedelijk agp of pci hangt af van je moederbord maar dan raad ik persoonlijk een agp kaart aan als videokaart

Link naar reactie
Delen op andere sites

AGP mag je totaal niet meer nemen, dat is gewoon verouderd tot en met en kost véél te veel voor de prestaties die je maar krijgt. Voor videokaarten is er momenteel maar 1 standaard (gelukkig ook) en dat is pci-e 16x.

Moederbordjes van Asrock werken vaak wel redelijk, maar persoonlijk ben ik niet echt een fan van asrock aangezien de kwaliteit ervan niet echt super is (iets wat ze overigens zelf toegeven op hun eigen supportafdeling; de lage prijs wordt gewoon gehaald door minderwaardige componenten te plaatsen. Vaak gaat dat zonder problemen, soms zitten er series tussen die slecht zijn en dan heb je gewoon pech.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.