Ga naar inhoud

zwart scherm


bowie

Aanbevolen berichten

Hallo, ik weet niet of dit de juiste plaats is voor dit probleem, als dit niet zo is dan hoor ik het wel.

Ik zit met het volgende probleem:

Een vriend van mij heeft een hp probook 6550b 2e hands gekocht.

Deze werkte nog wel en startte normaal op. Om de harde schijf leeg te maken heb ik deze er uit gehaald en met een andere pc alles gewist.

Het was de bedoeling om Windows 7 opnieuw te installeren.

Echter als ik nu de laptop probeer aan te zetten, dan blijft het beeld helemaal zwart.

De lampjes gaan branden, ik hoor een "klik" van de harde schijf en van het dvd-station, de lampjes gaan branden en blijven branden.

De lampjes van num lock en caps lock knipperen 5 keer, en hierna gaat de ventilator vrij snel draaien.

Ik heb al geprobeerd de bios te resetten door de c-mos batterij er uit te halen (deze is er 10 uur uit geweest), de aan-knop indrukken, vervolgens de c-mos batterij terug en de laptop op de adapter aangesloten, zonder de laptop accu. dit geeft echter hetzelfde resultaat. Het beeld blijft helemaal zwart.

Kan dit te maken hebben met iets van UEFI wat van de harde schijf is verwijderd? Of zou het pure pech zijn en zou het moederbord zijn overleden?

Ik ben wel dit tegengekomen:

Restoring the BIOS | HP®-ondersteuning

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.