Ga naar inhoud

Blokkering Gedownloade Documenten


computeboy

Aanbevolen berichten

Hey iedereen

Sinds enkele dagen heb ik last van een irritant probleem op mijn Windows 8.1. Elke keer als ik een document download (word, ppt...) blokkeert mijn pc die bestanden, ik moet telkens bij de properties "blokkering opheffen" aanklikken. Weet iemand een permanente oplossing hiervoor? Dit gebeurt enkel bij office-documenten en niet bij een .exe-file bijvoorbeeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo computerboy,

 

Welkom op de vernieuwde website van PCH!  :)

 

Ik neem aan dat de blokkering komt vanuit Microsoft Office? Een rode balk die bovenaan het document verschijnt?

Doe even volgende om te kijken waarom al deze bestanden nu juist geblokkeerd worden:

 

  • Open Microsoft Office Word en ga naar Bestand > Opties
  • Daar klik je in de linker kolom op de knop Vertrouwenscentrum, zodat je rechts de knop Instellingen voor vertrouwenscentrum kan aanklikken.
  • Klik links op het menu Instellingen voor bestandsblokkering.
  • Maak een schermafbeelding van het venster dat je nu te zien krijgt. Hoe je dit kan doen lees je hier.
  • Voeg deze afbeelding toe aan je volgende bericht. Druk op de knop "Meer berichtopties" waar je onder de teksteditor een bestand kan uploaden. Mochten er nog problemen zijn met de upload functie kan je de afbeelding altijd uploaden naar www.imgdumper.nl waarbij je dan gewoon een link naar het bestand meegeeft.  ;)

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.