Ga naar inhoud

Ingebouwd Cd/dvd-Station Komt Voor In Het Pictogram 'hardware Veilig Verwijderen' (Systeemvak)


FT2

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb recent windows 7 pro volledig opnieuw geïnstallerd op mijn laptop, inclusief de meest recente drivers.

Alles werkt als nieuw, op één detail na:

het vast ingebouwd cd/dvd-station komt permanent voor als verwijderbaar medium in het pictogram "hardware veilig verwijderen" in het systeemvak rechts onderaan in de taakbalk.

Vervelend, want als ik er per vergissing op klik, wordt het apparaat zelf verwijderd van de computer.

Normaal verschijnt dit pictogram enkel als je een USB-stick of een externe HDD aan je pc koppelt en kan je deze apparaten van daar uit verwijderen.

 

Ik heb de meest recente driver geïnstalleerd en dit station geeft voor het overige geen problemen.

Kan iemand mij helpen hoe ik deze vermelding uit dit systeemvak kan halen? (via aanpassing windows register?, ...)

Ik voeg ter verduidelijking een afbeelding toe.

 

Laptop Dell Latitude E6410

CD/DVD station: TSSTcorp DVD+-RW TS-U633F

Windows 7 pro - 64bit

 

Dank op voorhand!

post-17714-0-02522000-1418254246_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.