Ga naar inhoud

foutcode STOP:0x00000050


Gast tina

Aanbevolen berichten

Ik heb veel problemen met mijn laptop.Hij start moeilijk op,steeds zwart scherm,of hij geeft blauw scherm met een foutmelding,of het scherm crasht,of hij blokeert.De foutcode heb ik al opgezocht:hardware of software probleem.Om goed te zijn zou ik moeten formatteren en windows opnieuw installeren, maar ik bezit geen cd van windows en er is ook geen herstelconsole meer.Ik heb de laptop een tijd geleden laten herstellen en sindsdien is de herstelconsole eruit.Kunnen jullie me zeggen wat het kan zijn en hoe ik het eventueel kan herstellen.PS:mijn kennis van computers is niet zo ruim.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat herinstalleren toch veruit de makkelijkste oplossing gaat zijn hoor, om zoiets te gaan "herstellen" :s

Je spreekt over een laptop; hangt daar nog een licentiestikker op? deze moet er normaal zo uitzien;

cod-sticker.jpg

Indien je die sticker nog hebt kan je gewoon een OEM cd van iemand lenen en jouw serienummer gebruiken, dat blijft perfect legaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk bedankt voor de informatie,er plakt inderdaad een OEM licentiesticker op.Nu nog iemand zoeken die in bezit is van een cd.Weer al iets bijgeleerd,ik wist niet dat ik dat zo kon doen.

Vele groeten,tina

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.