Ga naar inhoud

vervelende terugkerende melding


Gast wllm111

Aanbevolen berichten

Gast wllm111

Goedenavond,

Ik heb een vervelnd terugkerend probleem welke mijn virusscan niet verwijderd krijgt: Tijd Module Object Naam Bedreiging Actie Gebruiker Informatie

31-5-2007 22:05:27 IMON bestand http://208.65.60.58/pvgnrkdwqe.jpg waarschijnlijk onbekend NewHeur_PE virus WLLM-32746BF657\Will

Ik heb van alles al geprobeert maar deze melding blijft terukomen.

Wie kan mij helpen?

Groeten

Will

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Will,

welkom hier, aan uw beschrijving te zien neem ik

De term NewHeur_PE virus gebruikt NOD32 om een onbekend virus aan te geven dat ontdekt wordt door Advanced Heuristics te gebruiken.

In uw geval wordt dit gedetecteerd in de IMON gedeelte, deze houd alles in de gaten ivm je internet.

Het gaat dus in uw geval om een bekeken afbeelding ofwel via het internet, mail enz.

Wat raad ik u aan:

1. Wis u tijdelijke internetbestanden

2. Heeft u Internet explorer 7, klik dan op extra, internetopties, bij browsegeschiedenis, klikt u op Verwijderen... en kies dan alles verwijderen...

3. Heeft u firefox, ga naar extra, privé gegevens opruimen

4. Voer schijfopruiming uit: (start --> alle programma's, bureau accessoires --> systeemwerkset --> schijfopruiming)

5. Vink alle opties aan (behalve Tijdelijke setup bestanden van Office mocht deze zichtbaar zijn.

6. Mocht u emailprogrammas gebruiken, leeg alvast uw spamfolder of verwijderde berichten

Nu hebt u normaal gezien alle internetbestanden opgeschoont

Update nu even uw virusscanner

Scan vervolgens nogmaals met uw virusscanner

Mocht de melding nog verschijnen ga dan als volgt te werk:

zoek het bestand dat detecteerd is op je harde schijf:

stuur dit in bijlage naar sample@eset.com

zij zullen dit onderzoeken en normaal gezien krijgt u hier antwoord op en dat zullen zij verwerken in een volgende update

hopelijk snap je de uitleg een beetje ;-)

mvg karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.