Ga naar inhoud

word,exel en powerpoint is weg wegens nieuwe harde schijf


ludeffi

Aanbevolen berichten

Dag,

Onlangs heb ik mijn pc moeten binnen doen,de harde schijf was kapot.Intussen is er een nieuwe harde schijf in mijn pc aanwezig.Maar door dit alles en zomeer ben ik word,exel en powerpoint kwijt,probleem is dat ik de cd let de key kwijt ben. Voor een nieuw pakket is het bijna 125 euro,dat is van het goede teveel,als je alles zou beginnen uitrekenen,dan heb je bijna een hele nieuwe pc. Wie zou mij kunnen helpen om ergens of deze te bemachtigen met een key die werkt om het terug te installeren??

groetjes

Ludeffi

Link naar reactie
Delen op andere sites

U kunt ook bij een vriend te rade gaan

Vind ik echt geen goede oplossing.

1. Vriend gaat ook in problemen raken door gebruik te maken zijn key. Je denkt nu toch niet dat Microsoft dommerikken zijn. Waarom hebben ze het uitgevonden dat je hun producten maar op slechts 1 PC kan gebruiken of anders moet bijbetalen voor meerdere licenties. Product moet geregistreerd worden nu. 1 licentie voor 2 gebruikers gaat helaas niet meer. Dit is het Monopoly van Microsoft. Tipje : Openoffice is gratis, en evengoed in gebruik. OpenOffice.org - The Free and Open Productivity Suite

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op een hele basisschool (zo'n 50 computers) office geïnstalleerd met dezelfde key... Nog nooit een probleem van gemaakt... Is wel office 2003...
mooi zeg, en een totaal originele versie? heb ik heel wat twijfels aan. Een paar maanden geleden dan ook niet gelezen hoeveel nagemaakte versies in beslag werden genomen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

mooi zeg, en een totaal originele versie? heb ik heel wat twijfels aan. Een paar maanden geleden dan ook niet gelezen hoeveel nagemaakte versies in beslag werden genomen?

Legaal cdtje, 50x geinstalleerd.

Mja, eigenlijk 1x geinstalleerd en 49x gecopiëerd xD

Of het mag is iets anders... Scholen en ICT budgetten...;-)

Overigens moet microsoft niet zagen over gecopiëerde versies in scholen. Er moeten namelijk toch mensen opgeleid worden om later met legale versies te kunnen werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Overigens moet microsoft niet zagen over gecopiëerde versies in scholen. Er moeten namelijk toch mensen opgeleid worden om later met legale versies te kunnen werken?

Dat zie ik hier dan wel graag te lezen staan, had daarom touwens ook die opmerking geplaatst. Dat bedrijven de software moeten gaan betalen vind ik normaal, ze kunnen het zelfs nog inbrengen als bedrijfsonkosten, maar voor thuisgebruikers of studenten vind ik jammer genoeg dat dit nogal overdreven is. Gratis moeten ze het nu ook niet verspreiden, maar een paar eurotjes zou ik er niets tegen hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.