Ga naar inhoud

Routerproblemen ???


Peter01

Aanbevolen berichten

Hallo,

Heb router SMC7904WBRA2 aangeschaft en mijn oude modem vervangen.

Dit omdat ik draadloos wilde werken. Na installatie heeft de verbinding enkele weken probleemloos gewerkt. Na die tijd tijdens starten van de computer en verbinding maken met het internet regelmatig verbindingsproblemen met de vermelding van "Kan pagina niet vinden"

De ene dag lukte het wel de andere dag weer niet.

Heb het draadloze verwijderd, en weer via een kabel verbinding gemaakt tussen PC Router en modem. Ook dit werkt de ene keer wel en andere keer niet. Soms is het op te lossen door het modem uit en aan te zetten,

waarna meestal de verbinding tot stand komt. Heeft iemand enig idee wat de oorzaak zou kunnen zijn, daar het resetten van de router elke keer mij niet echt een oplossing lijkt.

PS. In het verleden dit probleem nooit gehad.

Vr.Gr.

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even je provider contacteren zou ik aanraden. Ben je telenet gebruiker? zoja dan kan dit te wijten zijn i.v.m. hun werken digiTV. Hebben hierdoor ook een paar weekjes problemen gekend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.