Ga naar inhoud

[OPGELOST] gsm Samsung E250


Aanbevolen berichten

Hallo :hello:,Ik zit met een klein probleempje , het geheugen van mijn gsm is vol (13MB). Heb er een micro sd kaart van 2GB ingestoken alles werk tot ik bv. muziek wil instellen als beltoon beller dan zegt hij heugen vol ! heb maar 10 mensen kunnen instellen met een mp3 beltoon . Maar zou nu ook mijn andere personen willen instellen gaat dat nog ? wat anders geeft die kaart voor mij geen nut als je er alleen maar muziek kan opzetten dat kan ik ook op mijn mp3 speler

Groetjes Jack :viking:

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat jij wil kan die GSM helaas niet.

Wat je zou kunnen doen; kort met je pc die mp3tjes in tot 15 seconden (daarna kom je toch op de voicemail terecht) en verlaag de kwaliteit naar 64 of 128 kilobit, de luidspreker van je GSM is toch niet degelijk genoeg om de extra kwaliteit weer te geven.

Als je kijkt naar ongeveer een 250 kilobyte voor 15 seconden mp3, dan zou je op je gsm zelfs toch probleemloos een 40tal personen moeten kunnen instellen.

Blijkbaar veel mensen met een E250, ik heb er ook nog ergens een liggen :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.