Ga naar inhoud

dvd speler in laptop werkt niet meer


veemaks

Aanbevolen berichten

Het kan zijn dat die DVD D: die er staat eentje is die van deamon tools aanwezig is. Geef die gewoon de E of de F of gelijk wat, maakt op zich niet veel uit welke je hem geeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zie je bij "deze computer" je DVDspeler staan? Als je er rechtermuisknop - verkennen op doet, kan je dan zien wat er op je DVD/CD staat?

Indien je speler er staat maar niets wil afspelen zou ik eens contact opnemen met de chat-support van Dell, zij kunnen je pc dan overnemen & constateren of de drive defect is. Indien dat het geval is sturen ze je normaal direct een nieuwe op, en dan heb jij begin volgende week een DVD-brander thuis liggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
En indien ja, staat er soms geen geel driehoekje met uitroepteken erbij?

Hallo, ik ben nieuw hier en stuitte bij mijn zoektoch naar een oplossing voor het weer kunnen gebruiken van mijn DVD op dit forum en dit onderwerk.

ik heb gekeken en computer beheer en bij mij staat er idd een geel 3 hoekje met een uitroepteken erin. Het blijkt om een foutcode 19 te gaan, iets met het besturingsprogramma. Hoe kan ik mijn probleem oplossen?

Ik heb een Siemens Laptop, ongeveer 1,5 jaar oud met Vista

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.