Ga naar inhoud

realtek probleem


zantjez

Aanbevolen berichten

goede avond, ik heb een zeer vervelend probleem en ik krijg het maar niet opgelost, hoe vaak ik ook drivers opnieuw installeer en hoevaak ik ook programma's verwijder en herinstalleer en hoe vaak ik ook google nazoek en avonden gefrustreerd bezig ben, dus hierbij hoop ik dat ik eindelijk me antwoord ga vinden.

ik ben een gamer en ik speel dagelijks samen met anderen en hierbij gebruiken we dus teamspeak/skype en steam om via de headphones met elkaar te praten.

het probleem is dus dat iedereen alles hoort wat ik op mijn computer doe... als ik beschoten word horen ze dit, als ik muziek aan heb horen ze dit, zelfs mijn windows geluiden horen ze.

ik heb de realtek hd audio, en heb ook de laatste driver van de realtek side zelf gedownload ( meer dan 1x) maar niets schijnt te werken.

ik hoop hier echt me antwoord te vinden want gamen begin onderhand zeer irritant te worden voor de anderen gezien je tijdens de games echt op geluid moet kunnen vertrouwen.

mvg zantjez

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.