Ga naar inhoud

DVD-RW Schijf is niet leeg


Blaker

Aanbevolen berichten

Wat je ook eens kan proberen. Eens bestanden of harde schijf scannen op fouten. Misschien ergens een bestandsfout of beschadigt en dan lukt het ook niet. Een scandisk uitvoeren dus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

swake ik heb mijn laptop alle dagen een scan laten uitvoeren bij het opstarten ervan , en als hij voledig opgestart is dan zie ik een blokje rechter onderkant verschijnen met scan voledig , en dat geeft geen fout aan.

En de nieuwe antivirus geeft ook geen fout aan.

Gr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blaker nu is er nog iets dat ik niet kan verklaren , tussen het wachten ben ik een pannekoek gaan eten en heb ik een backup gemaakt met de zelfde schijven DVD-RW van Windows , dat ging heel goed eerst wordt gevraagd Format dat duurd dan een hele lange tijd en waneer dit gedaan is begint de Backup dat duurd ook heel lang , maar wat mij wel het meest verbaast dat er word aangeduid o seconden nog en toch blijft de schijf maar doordraaien , wel meer dan 30 minuten gewacht en het bleef maar het zelfde nadien heb ik die maar zelf uitgeschakelt met X en na een korte tijd later is het gestopt.

Kunt u dat verklaren en is de backup dan mislukt of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Soms zijn de RW's die toekomen van de fabriek niet geformatteerd. Met verschillende brandprogramma's kan je deze echter formatteren. Dit komt wel vaker voor.
Inderdaad klopt, maar als je een backup verricht word dit automatisch meegedeeld, dat schijf niet geformateerd is, en zal deze NORMAAL automatisch geformateerd worden.
Blaker nu is er nog iets dat ik niet kan verklaren , tussen het wachten ben ik een pannekoek gaan eten en heb ik een backup gemaakt met de zelfde schijven DVD-RW van Windows , dat ging heel goed eerst wordt gevraagd Format dat duurd dan een hele lange tijd en waneer dit gedaan is begint de Backup dat duurd ook heel lang , maar wat mij wel het meest verbaast dat er word aangeduid o seconden nog en toch blijft de schijf maar doordraaien , wel meer dan 30 minuten gewacht en het bleef maar het zelfde nadien heb ik die maar zelf uitgeschakelt met X en na een korte tijd later is het gestopt.

Kunt u dat verklaren en is de backup dan mislukt of niet?

Formateren duurt echt niet zo heel lang, hoogstens een minuut zou ik zeggen. Wat betreft de tijd van backup maken betreft, hangt af wat je allemaal geselecteerd hebt om te backuppen, bestandsgrootten heeft er ook wat met te maken enz......

Volgens mij is de backup mislukt

Link naar reactie
Delen op andere sites

swake het zijn wel nieuwe schijven , in XP op mijn andere Laptop moest ik die niet formateren die waren bij aankoop geformateerd en dat waren ook TDK'S

Bij Vista moet ik die altijd terug herformateren en dat duurd langer dan een min , minstens 5 min is dat normaal?ik begin al bang te krijgen met Vista voor nog verder problemen , en ook dat hij zolang blijft door draaien dat ik hem moet uitschakelen , dat vindt ik ook niet normaal , en waar ik de bestanden op de schijf heb gebrand , die staan er wel degelijk er op en nog andere ook die ik nadien er bij heb gebrand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal is dat niet, tenzij het double layers zijn, maar ik twijfel eraan of deze reeds in RW bestaan. Achteraf bestanden bijbranden dat kan ja, zijn geen DVD-R 's hé, daar bestaat die mogelijkheid niet. Als ik het goed begrijp gebruik je het brandprogramma van VISTA, ik gebruik NERO premium 7.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan allemaal ik denk er aan ook Nero te instaleren , op mijn andere laptop staat die er ook op en die werkt heel goed.Wat ik nog wil vragen toen ik die DVD-RW gebrand heb met Windows en andere bestanden kunnen die dan niet appart gewist worden , dat er dan maar 1 of 2 bestanden er op blijven staan , ik hoop dat ik U het niet te moeielijk maak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik hoop dat ik U het niet te moeielijk maak.

Dat is een vriendelijke opmerking, dank daarom. Ik heb dan ook geleerd dat als je een beetje moeite doet om mensen te helpen, dat moeilijk ook gaat. Wat betreft overbodige bestanden op de schijf wissen, moet normaal lukken hoor. Als je van plan bent om Nero te installeren, zou ik hiermee de overbodige bestanden wissen, je bent reeds aan het programma gewend en zal dus eenvoudiger zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.