Ga naar inhoud

[OPGELOST] drivers externe harde schijf


jacoj

Aanbevolen berichten

heb een externe harde schijf en na het updaten van muziek via mijn computer weer aan de originel pc gekoppeld vraag ie ineens om drivers dacht eerst dat het aan de pc lag maar weer aan mijn computer gekoppeld vraagt ie om dezelfde drivers.Nog nooit meegemaakt.Het gaat om de cypress at2lp rc 42 drivers heb overal gezocht maar kan ze niet vinden.Iemand een oplossing of de harde schijf gewoon het raam uitgooien,liever niet want staat een berg muziek op.Het os is hier niet relevant denk ik want zowel op xp als vista weigert ie.:banghead::banghead:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een misschien een oplossing, maar deze is echter niet zonder gevaar.

Het gaat je HD niet vernielen maar het zou kunnen dat daardoor je HD niet meer herkent word.

Nu de cypress at2lp rc 42 is een chip dat gebruikt word in externe Hd's.

Bijna in allemaal(als ik google mag geloven), HIER staat de een mogelijke oplossing, maar het is vrij ingewikkeld, goed de Warning lezen!

Je kan het proberen, maar zoals ik al zei het is vrij ingewikkeld.

Er zullen waarschijnlijk ook wel andere manieren zijn, maar die vind ik dan niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.