Ga naar inhoud

Ads by name


Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Normaal gesproken maakt Emsisoft Anti-Malware in het logbestand melding van welke bestanden naar de quarantaine werden verplaatst. De logjes die je plaatste lezen enkel "Ontdekt:". Kan je nog even het laatste logbestand bijvoegen aub? Normaal moet daarin te lezen staan welke bestanden verplaatst werden naar de quarantaine.

De logbestanden kan je vinden op de locatie: C:\ProgramData\Emsisoft\Reports

 

De reden waarom ik liever dit logbestand zie, eerder dan uit bijgevoegde afbeelding verder te werken is omdat ik dan mogelijk een reden kan zien waarom de verwijdering niet lukte. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Goeienavond,

 

In bijlage het report. Probleem is wel dat als ik op volgende klik, ik een melding krijg dat de twee bestanden nog in quarantaine moeten, ik kies 'ja', even lijkt het te laden maar stopt en de 2 bestanden blijven staan. Ik heb nu op 'nee' geklikt en de scan is voltooid. <uw computer wordt beschermd> 

 

groeten,

 

Ldw

a2scan_150415-110808.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedenavond,
 
Bedankt voor het logbestand. De melding is nu niet van cruciaal belang, via volgende kunnen we alsnog controleren als alles mooi is verwijderd.

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en download ZHPDiag naar het bureaublad.

ZHPDiag installeren

  • Dubbelklik op zhpdiag.exe om de installatie te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik meerdere keren op "Suivant" om het installatieproces te doorlopen.
  • Klik op "Installer" wanneer daar om gevraagd wordt en op "Terminer" wanneer de installatie voltooid is.

ZHPDiag uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

  • Dubbelklik op de snelkoppeling met de naam ZHPDiag
  • Het startvenster verschijnt, klik nu op "Configureren".
  • Als de taal niet als Nederlands is ingesteld klik rechts onderaan op het 52c0016c69f81-huisje.pngicoontje "Sélectionner une langue" en kies "Néerlandais".
  • Klik daarna links onderaan op het 52c001f7eec91-vergrootglas.png icoontje "Diagnosemogelijkheden".
  • Er wordt nu een scan van je systeem gemaakt wacht geduldig tot deze voltooid is.
  • Voeg het logbestand met de naam "ZHPDiag.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op het bureaublad.)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,
 
Ziet er over het algemeen niet slecht uit. Kan je na het uitvoeren van onderstaande fix nog even laten weten hoe het intussen met de computer gaat aub?

Schakel uw antivirussoftware tijdelijk uit en kopieer onderstaande code volledig:
 

Script ZHPFix
[HKLM\Software\Wow6432Node\SiteFinder]  =>Adware.ShoppingReport
[HKCU\Software\i2KP16dgfO6HxP1w7u6]
O43 - CFD: 31/01/2015 - 12:35:48 - [] ----D C:\ProgramData\SmmartCompiare  =>PUP.SmartCompare
O43 - CFD: 4/02/2011 - 17:35:08 - [] --H-D C:\ProgramData\{26D901A1-2540-4430-81DC-0317F01BD7BE}
O43 - CFD: 22/11/2012 - 17:16:31 - [] -SH-D C:\ProgramData\{C4ABDBC8-1C81-42C9-BFFC-4A68511E9E4F}
[HKLM\Software\Wow6432Node\Microsoft\Internet Explorer\SearchScopes\{AFDBDDAA-5D3F-42EE-B79C-185A7020515B}]   =>Toolbar.Conduit
shortcutfix
emptytemp
emptyflash

ZHPFix uitvoeren
Wanneer u problemen ondervindt bij het uitvoeren van dit programma of bepaalde foutmeldingen te zien krijgt laat dit dan even weten in uw bericht.

  • Dubbelklik de snelkoppeling 52c005670d732-ZHPFix.pngZHPFix op het bureaublad.
  • Druk op de knop "Import"
  • Druk daarna onderaan op de knop "Go".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent
  • Voeg het logbestand met de naam "ZPHFix[r1].txt" als bijlage toe aan het volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ldw,
 
In welke browser(s) verschijnen deze pop-ups? Voer intussen nog even onderstaande uit aub. Dit is een hardnekkig staaltje nieuwe adware, maar we krijgen het er wel uit. ;)

Download de 51a46c3b17d42-HitmanPro-logo16px.png32 of 64 bit versie van HitmanPro naar het bureaublad.

  • HitmanPro (32bit)
  • HitmanPro (64bit)
  • Klik hier voor een uitgebreide handleiding van HitmanPro.

    HitmanPro uitvoeren
    • Dubbelklik op "HitmanPro.exe" en klik op "volgende"
    • Vink de optie "Ik accepteer de voorwaarden van de gebruikersovereenkomst aan" en klik op "Volgende"
    • Klik in het setup scherm nu nogmaals op "Volgende", nu zal automatisch de scan starten, doe verder niets op de computer totdat de scan gereed is.
    • Als de scan klaar is klik je op "volgende"
    • Activeer nu de gratis licentie, hiermee kunt u 30 dagen gratis HitmanPro gebruiken en de gevonden infecties verwijderen.
    • U dient de gratis licentie middels uw e-mailadres te activeren, klik vervolgens op "Activeren".
    • Note: indien u reeds eerder gebruik hebt gemaakt van de 30 dagen trial-versie van HitmanPro is het niet meer mogelijk om gratis de gevonden infecties te verwijderen.
    • Als het verwijderen gereed is klik je onderin het scherm op "Save log" of "Logbestand opslaan" en sla deze op bijvoorbeeld het bureaublad op.
    • Voeg het logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in HitmanPro onder het tabblad geschiedenis > logbestanden)
    • Klik nu op de knop "Herstarten".



    Download de 51a5c8edc4692-icon1337952077.pngFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit van één van de onderstaande links Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.

    Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
    • Dubbelklik op FRST.exe om de tool te starten.
    • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
    • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
    • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
    • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
    • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
aangepast door Mako
Toevoeging
Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Mako,

 

Alvast bedankt voor uw moeite en tijd die u tot hier toe spendeerde om me verder te helpen. Ik wou u melden dat ik komend weekend afwezig zal blijven tot maandagavond wegens familiale verplichting.

Bedankt ook op voorhand voor uw begrip. Fijn weekend!

 

Met vriendelijke groet,

 

Ldw

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ldw,

 

Bedankt om dit even mee te geven, op die manier houden we hier zeker rekening mee. :) 

Ik zie de logjes wel verschijnen van zodra je er de tijd voor gevonden hebt.

 

Bedankt en eveneens een fijn weekend toegewenst,

Mako

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.