Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

kape

Website Beheerder
    • Aantal items

      45.186
    • Registratiedatum

    • Laatst bezocht

    Over kape

    • Titel
      Website Beheerder

    Profiel Informatie

    • Geslacht
      Man
    • Land
      Geen Info

    PC Ervaring

    • PC Ervaring
      Ruime Kennis

    Recente bezoekers van dit profiel

    9.135 profielweergaven
    1. Op deze pagina https://www.ccleaner.com/nl-nl/ccleaner/download kan je CCleaner nog steeds gratis downloaden.
    2. kape

      Win 7 naar Win 10

      Dat doen we dan 🔒
    3. OK, dan zetten we hier een slotje op 🔒
    4. Prima, dan gaat hier een slotje op 🔒
    5. Als het over scripts gaat, zou je hier https://www.pc-helpforum.be/forum/21-website-hulp-scripts/ op ons forum je bericht kunnen plaatsen. Maar ik vrees dat dit zo'n specifieke vraag is, dat een antwoord weinig waarschijnlijk is.
    6. Dan gaat hier een slotje op ! Bedankt om te melden !
    7. Perfect ... dan sluiten we dit topic af !
    8. Als je op de P op de pagina klikt opent zich een dropdownmenu. Staat daar bij "taal" een Slavische taal aangeduid ? In jouw (Slavische) afbeelding van het menu is dat het derde item waar een pijltje bij staat !
    9. Open You Tube en meldt je aan. Klik op je profielafbeelding. Dan verschijnt er een dropdownmenu. Klik daar op Instellingen. Daaronder moet je de taalinstelling vinden. Klikken en er verschijnt een lijst met beschikbare talen. Deze zal (waarschijnlijk) op de Slavische taal staan. Daar omzetten naar Nederlands. Dan de pagina refreshen ... en je zou de zaken in het Nederlands moeten kunnen lezen. Als je een recente versie van You Tube hebt, kan je de stap met Instellingen overslaan. In het dropdownmenu staat dan de taalaanduiding al vermeld.
    10. kape

      Veilige modus

      Op Oplossing.be (crosspost) mededeling geplaatst dat probleem opgelost is.
    11. Dat heb ik wel degelijk gezien, maar dat was geen correct antwoord op de vragen die ik u in het persoonlijk bericht gesteld had. Via PB heb ik dat inmiddels al toegelicht.
    12. Om uit te testen wat er misloopt bij het inloggen, heb ik u een persoonlijk bericht gestuurd voor meer info. Als u mij daar even op wil antwoorden, kunnen we eens verder bekijken.
    13. De uitleg van Droske zou duidelijk moeten zijn. Wij zien bij uw account geen enkel probleem met het wachtwoord. Voor elk nieuw account dat u aanmaakt, wordt het bijpassende wachtwoord gebruikt voor het inloggen op PCH. Als u dat laatst gebruikte wachtwoord gebruikt bij het inloggen, moet u probleemloos - net als alle andere gebruikers van ons forum - toegang kunnen krijgen tot uw berichten en is het telkens aanmaken van een nieuw account overbodig. P.S. : al uw laatste berichten zijn nu samengevoegd onder het laatste account (Rineke Elsing).
    14. Dit is mooi opgelost ! Wil je er ook rekening mee houden dat je niet steeds een nieuw account op dit forum moet aanmaken. Je vorige account (Gerard Elsing) werd on hold gezet en de berichten samengevoegd met je nieuwe account (Rineke Elsing). Wil je dit account nu verder gebruiken bij alle verdere berichten. Dank bij voorbaat ! En - vermits dit probleem opgelost is - zetten we hier een slotje op !
    15. En als je klikt op "Firefox als mijn standaardbrowser gebruiker", krijg je dan daarna nog een melding over Firefox ?
    Logo

    OVER ONS

    PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

    ×
    ×
    • Nieuwe aanmaken...

    Belangrijke informatie

    We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.