Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

kape

Website Beheerder
    • Aantal items

      45.165
    • Registratiedatum

    • Laatst bezocht

    Over kape

    • Titel
      Website Beheerder

    Profiel Informatie

    • Geslacht
      Man
    • Land
      Geen Info

    PC Ervaring

    • PC Ervaring
      Ruime Kennis

    Recente bezoekers van dit profiel

    8.885 profielweergaven
    1. Dat heb ik wel degelijk gezien, maar dat was geen correct antwoord op de vragen die ik u in het persoonlijk bericht gesteld had. Via PB heb ik dat inmiddels al toegelicht.
    2. Om uit te testen wat er misloopt bij het inloggen, heb ik u een persoonlijk bericht gestuurd voor meer info. Als u mij daar even op wil antwoorden, kunnen we eens verder bekijken.
    3. De uitleg van Droske zou duidelijk moeten zijn. Wij zien bij uw account geen enkel probleem met het wachtwoord. Voor elk nieuw account dat u aanmaakt, wordt het bijpassende wachtwoord gebruikt voor het inloggen op PCH. Als u dat laatst gebruikte wachtwoord gebruikt bij het inloggen, moet u probleemloos - net als alle andere gebruikers van ons forum - toegang kunnen krijgen tot uw berichten en is het telkens aanmaken van een nieuw account overbodig. P.S. : al uw laatste berichten zijn nu samengevoegd onder het laatste account (Rineke Elsing).
    4. Dit is mooi opgelost ! Wil je er ook rekening mee houden dat je niet steeds een nieuw account op dit forum moet aanmaken. Je vorige account (Gerard Elsing) werd on hold gezet en de berichten samengevoegd met je nieuwe account (Rineke Elsing). Wil je dit account nu verder gebruiken bij alle verdere berichten. Dank bij voorbaat ! En - vermits dit probleem opgelost is - zetten we hier een slotje op !
    5. En als je klikt op "Firefox als mijn standaardbrowser gebruiker", krijg je dan daarna nog een melding over Firefox ?
    6. Ondertussen was het probleem van de 3 accounts al opgelost, nà melding door één van onze medewerkers. Alle dubbele accounts waren verwijderd en één actief account (onder de naam Ghelsing) was nog beschikbaar. Dat werd ook gemeld in het topic over de Windows 10 Update dat in behandeling was. Vermits u nu een vierde account hebt aangemaakt, zullen we dit als actief account behouden. Ook uw derde account zullen we dan ook annuleren. We houden het dan nu bij deze Gerard Elsing. Ook uw laatste berichten zijn daaraan toegevoegd. Succes ermee !
    7. @Ghelsing Het probleem met je verschillende accounts is inmiddels opgelost. Je kan nu inloggen met je (originele) accountnaam = Ghelsing en met het wachtwoord dat je recent gebruikt hebt voor je (inmiddels verwijderde) account Ghelsing44. Ook je derde account via je Facebookinlog is inmiddels verwijderd. Je gaat dus voortaan gewoon verder onder de naam Ghelsing !
    8. Fantastisch ... dan zetten we hier een slotje onder 🔒
    9. Mooi zo ... we zijn in blijde verwachting
    10. DUPLICATE CLEANER Hoe netjes je ook werkt op je PC of laptop, het is quasi onmogelijk om geen dubbele bestanden op je toestel te krijgen. Deze nemen dan onnuttige ruimte in op verschillende plaatsen op je harde schijf. Met het programma Duplicate Cleaner kan je deze dubbele bestanden eenvoudig verwijderen. Dit programma bestaat in twee versies: een gratis versie waarmee je eenvoudig dubbele bestanden kan opsporen en verwijderen én een betalende versie waarmee je o.m. ook dubbele afbeeldingen en muziekbestanden kan opsporen en verwijderen. De betalende versie laat wel toe om het programma 14 dagen uit te proberen. Beide versies kun je HIER downloaden. DOWNLOADEN Na de keuze voor één van de twee versies, opent zich het scherm waarbij je de taalkeuze voor de download kan bepalen: Klik OK en dan opent zich de installatiewizard. Via "volgende" ga je naar de licentieovereenkomst waarmee je je "akkoord" moet verklaren. INSTALLEREN Op het volgende scherm wordt het programma aangeboden en staat standaard een snelkoppeling op het bureaublad aangevinkt. Klik op "volgende" om de installatielocatie te kiezen. Via "installeren" wordt het programma op je PC of laptop geïnstalleerd. Na het voltooien ervan krijg je volgende scherm te zien: Klik op "voltooien" en de installatie van het programma is gebeurd (in deze handleiding hebben we voor de gratis versie gekozen). SCANNEN Na de installatie kan je het programma automatisch laten openen. In sommige gevallen moet je hier opnieuw een taalkeuze maken. Later kan je opstarten via de snelkoppeling (logo) op het bureaublad. Dan krijg je volgende startpagina in zicht: Om te bepalen in welke onderdelen van de PC of laptop je dubbele bestanden wil opzoeken, moet je eerst de scanlocatie instellen. Dubbele bestanden moeten niet noodzakelijk altijd verwijderd worden. Het kan perfect zijn dat je van sommige bestanden een back-up hebt opgeslagen op je harde schijf, waardoor een bestand twee keer correct voorkomt op je toestel. Om de scanlocatie in te stellen, klik je op de startpagina bovenaan op "Scan locatie". In het linker venster krijg je een overzicht van alle beschikbare mappen. De mappen die je wil laten scannen draag je via het pijltje in het midden naar het rechter venster over om ze toe te voegen aan de lijst die je wil controleren. Na het aanduiden van je keuze, ziet dit scherm er zo uit: Voor elke map die je toevoegt, kan je ook aangeven of de submappen mee doorzocht moeten worden (onder het titeltje "scan submappen"). Dan moet je nog instellen naar welke gegevens je Duplicate Cleaner wil laten zoeken. Dit stel je in door bovenaan te kiezen voor "Zoek criteria". De standaardinstelling is "Dezelfde inhoud". Hierbij houdt het programma geen rekening met de naam van het bestand, maar enkel met de inhoud ervan. Indien deze inhoud gelijk is, worden de bestanden als "dubbel" beschouwd. Kies je voor "Negeer inhoud", dan kan je alle mogelijke andere criteria kiezen (dezelfde bestandsnaam, dezelfde bestandsextensie, dezelfde grootte, dezelfde datum en tijd van opmaak van het bestand of dezelfde datum en tijd van wijzigen van het bestand). Onder de hoofding "Zoek filters" kan je nog extra filters instellen, waardoor bvb. bepaalde bestandsnamen, extensies, e.d. niet mee onderzocht worden. Wanneer je al deze instellingen hebt uitgekozen, klik je op "Scan starten" en gaat het programma aan de slag. Als resultaat krijg je een lijst met dubbele bestanden, waardoor je kan bepalen welke bestanden je kan verwijderen van je PC of laptop.
    11. En heb je dit al geprobeerd: " Als test zou je eens "meldingen weergeven" kunnen uitschakelen. " ?
    12. Kan je in de adresbalk de URL van wehostyourwebsites.com niet verwijderen ? De instellingen van Chrome staan allemaal prima. Als test zou je eens "meldingen weergeven" kunnen uitschakelen. Niet dat daar meteen een probleem zit, maar ben benieuwd of dit een gevolg kan hebben ? P.S. : laat duidelijk zijn dat ik met jou mee aan het zoeken ben, zonder écht een spoor of aanduiding te vinden op Google. Het wordt dus "gokken" 😞
    13. En ook dit kan je eens proberen ... Zorg dat Play Protect is ingeschakeld: Open de Google Play Store-app op je Android-apparaat. Tik op Menu Play Protect. Schakel Apparaat scannen op beveiligingsdreigingen in.
    14. Kijk eens of je deze instructies van Google voor Android kan uitvoeren ? Als er vervelende meldingen van een website worden weergegeven, schakel je de toestemming hiervoor uit: Open de Chrome-app op je Android-telefoon of -tablet. Ga naar een webpagina. Tik rechts van de adresbalk op Meer Info . Tik op Site-instellingen. Tik onder Machtigingen op Meldingen. Als Machtigingen of Meldingen niet wordt weergegeven, zijn meldingen niet ingeschakeld voor de site. Schakel de instelling uit.
    15. Download de AVG Free-app ... en laat deze de smartphone eens scannen.
    Logo

    OVER ONS

    PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

    ×
    ×
    • Nieuwe aanmaken...

    Belangrijke informatie

    We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.