Ga naar inhoud

2de router op switch dlink) telenet netwerk kan niet op admin adres router


vns

Aanbevolen berichten

heb een d-link router dir-536 (Nrouter) geïnstalleerd via ethernet kabel -laptop. Na installatie exit komt er

geen scherm die mij naar een ip adres brengt om de router te configuren via admin programma.

Geen enkel ip adres dat ik heb gebruik (gevonden via mijn netwerk) werkt degelijk. Het netwerk programma vindt een d-link met een IP en MAC adres maar geeft geen connectie.

het normale ip adres 192.168.0.0.1 staat ook inactief.

ga ik naar de instellingen van de Dlink (beperkte toegang) zie ik geen interverbindingen.

Hoe geraak, ik,in mijn administrator panel van de d-link om mijn instellingen aan te passen.

Heb een bijkomend Netwerk (VNS_Netwerk) dat werk (SSID bevestiging) maar ook geen toegang geeft tot internet.

Wat is de oplossing??

normaal is de aansluiting van een router een fluitje van een cent maar hier niet.

¨Proxyinstellingen uitgezet enz. Gebruik een d-link switch waar de router geleverd door telenet (d-link) via kabel bevestigd

Met dank

Pierre

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.