Ga naar inhoud

BSOD


yentl050

Aanbevolen berichten

Hallo ,

 

Ik heb al heel lang problemen met terugkomende BSOD's dus heb ik mijn pc een keer naar de winkel gebracht maar die vondt niet wat er mis was met de pc . 

Getest op hoge temperaturen , stof verwijdert , alles geüpdate en een paar programmatjes verwijdert . Ik kreeg dan mijn pc terug en ik had nog steeds last van BSOD's maar nu was het onmogelijk om nog een game te spelen want ik had gegarandeerd last van het beeld dat bleef hangen met het gevolg van een BSOD ( league of legends / hearthstone / diablo 3 ) . Dus als ik mijn grafische kaart update wordt het probleem alleen maar erger  . Ik heb alle bestanden van mijn grafische kaart een keer verwijdert dan en de nieuwste updates van Nvidia geïnstalleerd maar zonder goed resultaat . Windows heb ik ook al een keertje helemaal opnieuw geïnstalleerd maar dat werkte ook niet . alle belangrijke updates van windows heb ik ook geïnstalleerd heb ik ook gedaan . Ik heb nog een foto van speccy en bluescreenview toegevoegd aan dit bericht . ( geen problemen met de pc totdat ik een game speel ) 

post-30085-0-79142700-1437166078_thumb.p

post-30085-0-14091700-1437166091_thumb.p

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.