Ga naar inhoud

[OPGELOST] webwinkel opstarten.


Gastnaam

Aanbevolen berichten

Hallo,

mijn vrouwtje maakt zelf juwelen. Op algemene aanvraag van haar klanten zou ik een website willen creëren waarop men haar zelfgemaakte juwelen kan bekijken, maar ook eventueel bestellen. Nu, hoe dat men foto's moet uploaden naar een site en zo, dat lijkt me niet moeilijk. Maar wat ik graag zou willen weten is hoe dat ik ervoor kan zorgen dat men via deze site kan kopen. Dus met andere woorden: hoe maak/start ik een webwinkel?

Zou iemand zo vriendelijk willen zijn me hier bij te helpen.

Met vriendelijke groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zou interessant zijn. Hoe werkt dat dan juist met die sites. Moet ik hen dan betalen? Zo ja, is er dan geen manier waarop je zelf een applicatie op je site plaats waarin dat men online zijn bestelling kan plaatsen en men later gewoon met een overschrijving of onder rembours betaald. Dus dat enkel de bestelling via je eigen site gaat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi,

na even te zoeken heb ik een aantal open source progs gevonden die je kan gebruiken voor een webwinkel. zo heb je zen cart, oscommerce, virtuemarket. ik ga deze eens uitproberen.

Misschien wil iemand die hier ervaring mee heeft, zijn opinie hier over delen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

oscommerce heb ik al wel vaak tegen gekomen. Ik denk dat die wel interessant is. De andere ken ik zo direct niet, maar dat betekent natuurlijk niet dat ze minderwaardig zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kijk er wel mee uit met opensource eens iemand een lek vind in de code is dit te misbruiken...

met betaalde applicaties heb je hier uiteraard minder kans op

Link naar reactie
Delen op andere sites

eens iemand een lek vind in de code is dit te misbruiken

dat is waar, maar geldt dit ook niet voor betaalde applicaties. windows moet toch ook regelmatig security patches uitbrengen en die progs zijn duur genoeg.

in elk geval zijn jullie bedankt voor jullie reacties. Ik kan nu weer even voort.

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.