Ga naar inhoud

Is dit mogelijk in Excel?


DanielF

Aanbevolen berichten

Beste mensen

Ik probeer om met verschillende tabbladen gegevens bij elkaar te krijgen:

Ik heb een tabblad met scholen en leerlingen die stage gaan lopen.

Elke leerling heeft een kwalificatie : beginner, gevorderd of eindejaars

De leerlingen krijgen een begindatum en een einddatum waarop de stage moet worden gedaan.

 

Een ander tabblad geeft de afdeling aan waar kan gewerkt worden.

dit bestaat uit verschillende rusthuizen(5) met elk hun eigen afdelingen (nooit meer dan 4)

Op deze afdelingen is er een optimaal aantal stagairs en zeker een minimaal aantal nodig.

 

Op een ander tabblad wil ik graag de gegevens combineren.

Bijvoorbeeld op welke afdeling heb ik hoeveel stagairs nodig (dat lukt).

Er is een evaluator vanuit de school en een mentor vanuit de rusthuizen (dat lukt).

op het tabblad van de scholen kan ik ook de weken filteren zodat er een overzicht is wie bijvoorbeeld in week 37 (tweede week september) moet werken.

 

Nu komt de vraag: hoe krijg ik deze leerlingen zichtbaar per week dat ze moeten werken om ze te verdelen over de afdelingen in de rusthuizen?

 

Kan iemand me daarbij helpen?

 

voorbeeld.xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mensen

Ik probeer om met verschillende tabbladen gegevens bij elkaar te krijgen:

Ik heb een tabblad met scholen en leerlingen die stage gaan lopen.

Elke leerling heeft een kwalificatie : beginner, gevorderd of eindejaars

De leerlingen krijgen een begindatum en een einddatum waarop de stage moet worden gedaan.

 

Een ander tabblad geeft de afdeling aan waar kan gewerkt worden.

dit bestaat uit verschillende rusthuizen(5) met elk hun eigen afdelingen (nooit meer dan 4)

Op deze afdelingen is er een optimaal aantal stagairs en zeker een minimaal aantal nodig.

 

Op een ander tabblad wil ik graag de gegevens combineren.

Bijvoorbeeld op welke afdeling heb ik hoeveel stagairs nodig (dat lukt).

Er is een evaluator vanuit de school en een mentor vanuit de rusthuizen (dat lukt).

op het tabblad van de scholen kan ik ook de weken filteren zodat er een overzicht is wie bijvoorbeeld in week 37 (tweede week september) moet werken.

 

Nu komt de vraag: hoe krijg ik deze leerlingen zichtbaar per week dat ze moeten werken om ze te verdelen over de afdelingen in de rusthuizen?

 

Kan iemand me daarbij helpen?

Heb op het tabblad "aanwezig per afdeling" gebruik gemaakt van de [Als] functie en dit gelijk gesteld aan de week 36 en dan krijg je perfect de leerlingen te zien die werken in week 36. Maar hoe verwijder ik die lege cellen waar niets staat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.