Ga naar inhoud

Geen juist wifi ip


barre1986

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 computers , en 1 draadloze router . Als ik pc 1 draadloos wil gaan is dat geen enkel probleem , wep key invoeren en klaar. Maar als ik met mijn laptop op wifi wil connecten maak ik wel een minieme verbinding want ik krijg signaal sterkte maar ik krijg een ip dat begint met 169.x.... en die moeten normaal 192.... zijn in mijn netwerk . Als ik een vaste kabel insteek op mijn laptop heb ik direct internet. ( als ik de vaste kabel insteek kan ik PC 1 niet pingen maar PC1 kan mij wel pingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zit op juiste netwerk , dat van laptop is recent probleem want vroeger werkte dit allemaal wel ( maar met kaart die daarin zat ) Het is aspira 1350 maar heb omdat die driver het ook niet wilt doen maar een externe wireless adapter van linksys geinstalleerd om het met dat te proberen . Dus het probleem is waarschijnlijk iets windows achtig omdat het met beide wireless kaarten niet werkt zoals het moet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.