Ga naar inhoud

Internet probleem


terrin

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Heb een probleem met mijn draadloos wifi internet, na een tijdje valt mijn internet weg bij mijn laptop.

Als  ik dan  op het internet icoontje, probleempje oplossen klik hersteld hij het effe en geeft deze fout aan

(in bijlage) maar na een tijdje valt hij weer uit,

Dan moet ik mijn laptop weer terug opstarten, en werkt hij weer voor een klein poosje

Heb mijn virusscanner,Malwarebytes free, cclainer register laten scannen op fouten, maar niets helpt

Systeemherstel helpt ook niet.

 

Nochtans ligt het wel aan mijne laptop, want mijn vrouw hare laptop heeft daar geen problemen mee !Doc1.docx

 

Graag een hulpje

Link naar reactie
Delen op andere sites

dit van een andere site gehaald van iemand met t zelfde probleem. Proberen kan geen kwaad

"kan ook een derde zijn (komt veel vaker voor): een niet op gang komende samenwerking tussen laptop en router.
doorgaans op te lossen: zet laptop (geen slaapstand!) en router uit, haal stroomkabel een paar minuutjes los van de router.
(heb je ook een modem: dan daar bij ook!)
vervolgens (als je die los hebt nu eerst modem aanzetten en helemaal laten doorstarten) router helemaal laten doorstarten, en tenslotte de pc weer aanzetten"

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.