Ga naar inhoud

Hybride laptop met een te kleine C-schijf...


EYES-T

Aanbevolen berichten

Hoi,

 

Mijn dochter heeft een Asus Transformer laptop/tablet waarbij het scherm de C-schijf bevat die

ze "moet" gebruiken om alles op te slaan, zowel Windows als alle software. Als ze het scherm

zou willen gebruiken als tablet om bvb wat foto's te bewerken zouden die er ook nog op moeten.

 

Het probleem is dat ze dus constant met plaats tekort zit op de harde schijf in het scherm die niet

zo groot is. Exact weet ik niet hoeveel Gig(ze heeft het toestel de ganse week mee om te studeren).

 

De harde schijf in het toetsenbord is 500 Gig.

 

Nu is mijn vraag : hoe kan de schijf in het toetsenbord gebruikt worden als opstartschijf(Bios aanpassen?) met

Windows erop? Welke stappen moet ik hiervoor doen om dit zo elegant mogelijk op te lossen? Ik neem aan

dat het gevolg wel zal zijn dat ze de tablet niet meer apart kan gebruiken... :-)

 

Daarstraks was ze aan de telefoon nog eventjes enthousiast omdat de installatie van Windows 10 haar de keuze gaf waar er

moest geïnstalleerd worden maar blijkbaar had die toch nog enkele Gig nodig op de C-schijf in het scherm....

 

Alvast bedankt voor elke reactie!

 

 

PS Ik wist eigenlijk niet in welk subforum deze post thuishoort, als ie moet verhuizen, sorry dan voor het ongemak. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.