Ga naar inhoud

rdyboost.sys memory leak?


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik heb al even op het forum gezocht en op google in het algemeen, maar kon nergens een oplossing vinden. Hierbij toch dan even een post maken ^^

 

Ik heb de laatste tijd last van geheugen tekort op mijn desktop PC (8GB RAM). Wat me opviel was dat het proces "systeem" in task manager soms meer dan 1GB geheugen in beslag neemt. Dit heb ik even ondertzocht en met behulp van poolmon kwam het eruit dat rdyboost.sys een memory leak heeft? Ik heb dit dan gegoogled en nergens was er een driver update of download van te vinden. Ook heb ik geen enkel opslag medium aangesloten op mijn PC (alleen muis, toetsenbord en wifi adapter via USB). Wat ik dan heb bekeken was de swap file, misschien dat ik deze kon vergroten, maar tot mijn verbazing was de swap file al 24GB groot! terwijl windows aangeeft dat de aanbevolen grootte slechts 2GB is.

 

 

Hier alvast een speccy logje om het proces makkelijker te laten verlopen

http://speccy.piriform.com/results/JnrNFhDMwFCxWsJ8RvtDtpJ

 

Hierin is te zien dat system op DIT moment al 700MB gebruikt terwijl ik de PC NET heb herstart voor dit te posten en enkel 1 tabblad open heb op google chrome, en voor de rest geen enkel ander programma heb open staan als speccy en task manager. Dit is nogal vervelend aangezien ik geen enkele game kan spelen zonder dat ik constant meldingen krijg over RAM tekort of als ik een paar tabbladen open heb crasht google chrome omdat er niet voldoende geheugen is.

 

-edit-

Ik heb ookal een volledige scan gedaan met malware bytes, dus daar zal het hopelijk al niet aan liggen 

aangepast door Dalderup
Link naar reactie
Delen op andere sites

Opgelost, simpele graphic card update heeft het probleem verholpen, verbruikt nu amper 0.2% van het totale RAM geheugen.

mag gesloten worden :) en misschien handig voor mensen na mij met hetzelfde probleem.

aangepast door Dalderup
Link naar reactie
Delen op andere sites

howhow, toch nog een probleempje! nu tijdens het spelen van games, maakt nie uit welke game. verbruikt deze game over 1GB aan RAM, of als ik verschillende users heb aangemeld met voor de rest niets open op beide users krijg ik ookweer een error van geheugen tekort

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.