Ga naar inhoud

mijn geluid vals soms uit


Gast sander2304

Aanbevolen berichten

Gast sander2304

beste,

 

sinds een week of 2 valt het geluid gewoon uit met momenten. enige oplossing is om te rebooten .hoe los ik dit op?

mij model is een acer aspire v3-772G. ik heb 2 stuurprogrammas dat ik niet weet welke het is en welke is mss moet updaten.

 

realtek high defenition audio 6.0.1.7027

Nvidia virtual audio device (wave extention)(wdm) stuurprogramma 1.2.28.0

alvast bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sander,

 

 

In ieder geval is de Realtek High defenition audio de driver voor de geluidskaart, die moet je updaten. Nvidia Virtual zegt het al, het is een "Virtueel" device, een nabootsing.

Eventueel kan je ze beide updaten alleen denk ik niet dat je er iets aan hebt om een Virtueel device te gaan updaten, of er moet een programma zijn die dat device nodig heeft.

 

hoop dat ik je hiermee geholpen heb.

 

MvG,

Sento_

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast sander2304

Hallo Sander,

In ieder geval is de Realtek High defenition audio de driver voor de geluidskaart, die moet je updaten. Nvidia Virtual zegt het al, het is een "Virtueel" device, een nabootsing.

Eventueel kan je ze beide updaten alleen denk ik niet dat je er iets aan hebt om een Virtueel device te gaan updaten, of er moet een programma zijn die dat device nodig heeft.

hoop dat ik je hiermee geholpen heb.

MvG,

Sento_

Hallo sento

Alvast bedankt voor je hulp.

Dus ik ben gaan zoeken voor een update. http://www.realtek.com.tw/downloads/downloadsView.aspx?Langid=1&PNid=24&PFid=24&Level=4&Conn=3&DownTypeID=3&GetDownupdate

Dit is een audio codec maar weet niet als dit getzelfde is als een driver.

Als ik hem in mijn apparaat beheer wil updaten zegt ie dat ie uptodate is

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Sander,

 

configureer een systeemherstelpunt voordat je de codec download en installeert, download de codec en installeer die, probeer hem uit als het opgelost is dan is het goed. Maar als het niet opgelost is dan kun je het systeemherstelpunt weer terugzetten.

 

Ik hoop je hiermee voldoende geholpen te hebben.

 

MvG,

Sento_

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast sander2304

Hallo sento,

Moet wel heel toevallig zijn . ik was gistere avond van plan om te reageren maar het was te laat geworden.

Dus ik heb het een paar maal geïnstalleerd maar dan heb ik helemaal geen geluid meer.

Ook heb ik het device gedeïnstalleerd en dan gewijzigde apparaten opnieuw laten instalerren maar zonder succes...

Nog enige suggesties? Mits ik some in een game van een uur zit is plots mijn geluid weg en dit vind ik wel klote...

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.