Ga naar inhoud

thunderbird back up terugzetten lukt niet


Gast

Aanbevolen berichten

Hallo, denk dat ik ne kemel geschoten heb :(, ik heb skynet als provider en heb nogal wat berichten verwijdert rechtstreeks via inloggen op mail skynet zelf, gevolg, ben die berichten ook kwijt geraakt als ik thunderbird opende (imap instelling), heb wel back up voordien gemaakt via tool moz back up, deze krijgt de berichten wel teruggeplaatst maar verwijnen onmiddelijk terug omdat die natuurlijk niet meer op de server staan, omdat ik onlangs tweede laptop voor echtgenote aangeschaft had vond ik die imap instelling wel gemakkelijk omdat dan automatisch de berichten op beide laptops verschenen, heb om die reden ook geen lokale mappen meer en alles verplaatst naar mappen direct gekoppeld aan mappen skynet. Ook op harde externe schijf had ik soortgelijke back up maar deze krijg ik dan weer niet open, de back up met die tool op de laptop zelf werkt wel maar zoals gezegd verdwijnen ze daarna direct terug. Is dit nog te herstellen ? Op het moz forum weten ze blijkbaar ook geen raad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.