Ga naar inhoud

blog volg knop


martine

Aanbevolen berichten

Hallo, ik zit met een probleem die ik niet kan oplossen of beter begrijp. Ik heb een blog gemaakt, nu wil ik een knop waar mensen mij kunnen volgen, helaas ik begrijp het niet. Hoe kan iemand mijn blog volgen? En is het mogelijk dat ook niet bloggers mijn blog kunnen volgen? Ik heb al gekeken op google, maar dan heb ik de knop van google en dat wil ik niet. Toen probeerde ik de knop van facebook om te delen en dat lukt niet krijg er gewoon de html code niet in. Dus eigenlijk en volg knop als geen bloggers er op klikken dat ze zich kunnen aanmelden met hun mail adres om, telkens er een nieuw onderwerp is, zij daar bericht van krijgen. Dan een knop voor bloggers dat die mij kunnen volgen en eventueel een knop voor facebook om te delen, want dat lukt blijkbaar ook niet. Dus een hele hoop problemen. Ik hoop dat iemand mij dit eenvoudig kan uitleggen. Ik heb mijn blog wel in weebly gemaakt. Bedankt voor jullie hulp. Groetjes Martine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.