Ga naar inhoud

Grafische kaart


Danny_22

Aanbevolen berichten

Hey,

Kan iemand mij soms helpen?

Ik heb onlangs van een vriend een G-Force FX PixelView PV-N36XA

kaart gekregen die zeker en vast nog werkt.

Ik heb deze in mijn PC gestoken maar hij detecteerd ze niet, en ik kan ook nergens de juiste drivers ervoor vinden, en weet ook niet hoe ik ze als standaard videokaart moet instellen.

Mijn moederbord is een albatron PM845GL en alles is daar standaard onboard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Normaal kan je in je bios instellen dat je de grafische kaart op de AGP poort wil gebruiken in plaats van de onboard kaart. Heb je dit gedaan?

Neen, wou dat ook niet proberen omdat ik niets afweet van BIOS.

als ik weet waar ik moet zijn in mijn bios en ook hoe ik ernaartoe kan geraken lukt mij dit wel:s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien albatron enkel handleidingen beschikbaar heeft in het traditioneel chinees kan ik je hierbij helaas niet helpen, maar ik gok dat het onder "chipset instellingen" gaat vallen...

Bios binnen raken is meestal op delete duwen nadat je de powerknop aangezet hebt (komt meestal iets op in de stijl van "press xxx to enter bios" of "press xx to enter setup". Die xxx toets heb je nodig)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aangezien albatron enkel handleidingen beschikbaar heeft in het traditioneel chinees kan ik je hierbij helaas niet helpen, maar ik gok dat het onder "chipset instellingen" gaat vallen...

Bios binnen raken is meestal op delete duwen nadat je de powerknop aangezet hebt (komt meestal iets op in de stijl van "press xxx to enter bios" of "press xx to enter setup". Die xxx toets heb je nodig)

Ik ga het zeker is proberen, kza iets laten weten als het gelukt is al dan niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.